Håndlagt skive rissa inn med lommekniv.
"spenningen av hvilket utrolig ur man skal finne inni gjør det til en opplevelse"PP 5167R. 800K er en stretch.
![]()
Patek Philippe - Aquanaut - 5167R NORSK AD (Bytter vurderes) | FINN-torget
Det føles alltid litt spesielt å åpne en Patekeske. Det utrolige håndverket som ligger i en så enkel handling og spenningen av hvilket utrolig ur man skal finnewww.finn.no
"spenningen av hvilket utrolig ur man skal finne inni gjør det til en opplevelse"
Var ikke klar over at Patek solgte forundringspakker![]()
Jeg må faktisk få gi litt skryt til "Time watches". Jeg skrev en direkte ufin melding på finn angående rettskrivning og grammatikk i annonsereksten, med en retting av den aktuelle teksten, og fikk en takk i retur, og at vedkommende satte pris på det.Er generelt en del å ta tak i mtp lyriske krummspring i annonsene til selgeren, intet unntak her ...
Jeg må faktisk få gi litt skryt til "Time watches". Jeg skrev en direkte ufin melding på finn angående rettskrivning og grammatikk i annonsereksten, med en retting av den aktuelle teksten, og fikk en takk i retur, og at vedkommende satte pris på det.
Halve klokkeriet er nær venn av et statsoverhode eller svært eksopert politikker vettu.... eller er det ansvarsfrihet ved salg av gråmarkedsklokker?
![]()
Omega Military 1920’s | FINN-torget
Omega watch from 1920‘s. This model was produced between 1920 and 1930. It’s original, renovated and fixed into a new case with glass on both sides. It was renowww.finn.no
Denne klokken skal visstnok være fra 1920-tallet. Virkelig imponert over at flere eiere har klart å ta så godt vare på klokken. Klokker med diameter på 48mm var vel heller ikke hverdagskost på denne tiden.
Nå skal det sies at det står It’s original, renovated and fixed into a new case.
Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.