Gullkorn fra Finn.no

Snasen skive på denne Tudoren gitt.
791322CF-6E15-4B28-AD1D-428A1659385E.jpeg

Skrekk og gru..

"spenningen av hvilket utrolig ur man skal finne inni gjør det til en opplevelse"

Var ikke klar over at Patek solgte forundringspakker :unsure:

Er generelt en del å ta tak i mtp lyriske krummspring i annonsene til selgeren, intet unntak her ...

Er generelt en del å ta tak i mtp lyriske krummspring i annonsene til selgeren, intet unntak her ...
Jeg må faktisk få gi litt skryt til "Time watches". Jeg skrev en direkte ufin melding på finn angående rettskrivning og grammatikk i annonsereksten, med en retting av den aktuelle teksten, og fikk en takk i retur, og at vedkommende satte pris på det.

Denne klokken skal visstnok være fra 1920-tallet. Virkelig imponert over at flere eiere har klart å ta så godt vare på klokken. Klokker med diameter på 48mm var vel heller ikke hverdagskost på denne tiden.

Nå skal det sies at det står It’s original, renovated and fixed into a new case.

• Wow
Reaksjoner: Yallaboy

Denne klokken skal visstnok være fra 1920-tallet. Virkelig imponert over at flere eiere har klart å ta så godt vare på klokken. Klokker med diameter på 48mm var vel heller ikke hverdagskost på denne tiden.

Nå skal det sies at det står It’s original, renovated and fixed into a new case.

Dette er vel et lommeur som er blitt ombygd til armbåndsur vil jeg anta. Ganske vanlig med sånne, gjerne øst-europeisk opphav. Påstanden om original skive virker litt søkt

Uret har i praksis kun hatt en eier bortsett fra de to som eide det før nåværende eier.

-I tillegg er det jo litt eiendomsmeglerschwung over det å kalle det en fantastisk lekker historie at uret i sin tid ble kjøpt som gave til en fyr som la det i safen inntil datteren solgte det til en annen fyr som så solgte det til dagens første eier. Tenk det!