Gullkorn fra Finn.no

Er dette en spøk? Ekstremt dårlig skrevet, Google translate? I tillegg direkte feil.. noen som kjenner til selger TimeLux?


«Rolex Explorer, sammen med Air-King, er de eneste klokkene i Rolex-katalogen som kommer i en enkelt smak. Det er ingen urskivevarianter, ingen tilbud av edelt metall. Dette er en enestående visjon med en ta-det-eller-la-det-tilnærming vi sjelden ser fra Rolex. I en tid hvor du kan få din Sea-Dweller i tofarget hvis du velger det, er dette en forfriskende solidaritet med klokkens opprinnelige hensikt.

Er vel han her som er Timelux?

 
  • Liker
Reaksjoner: christoball
Forstår ikke at noen betror slike verdier til en slik fyr. Hvor oppbevarer han klokker han selger i kommisjon, under senga på studenthybelen?o_O

-Jeg håper inderlig at nettkurset inkluderte et øyeblikk der man gjorde deltagerne oppmerksomme på konseptet 'bankboks'.

Jeg kan tenke meg mer bærekraftige forretningsmodeller enn å være allment kjent for å oppbevare millionverdier i lett omsettelige luksusvarer i en leilighet.

Åja, og 'forsikring', men det er kanskje i modul 2 av kurset
 
  • Liker
Reaksjoner: Durian
Må dere være greie da, han har tross alt gjenomført et nettkurs i klokketrading!? Lurer på hvem som arrangerer slikt?:cautious::unsure:

Forstår ikke at noen betror slike verdier til en slik fyr. Hvor oppbevarer han klokker han selger i kommisjon, under senga på studenthybelen?o_O
Tror han selger mest på de fantastiske tekstene i annonsene. Fra tidligere å klippe og lime de samme dustete frasene fra annonse til annonse, har han nå begynt med svulstige google-translateaktige, pompøse skildringer full av faktafeil. Progress in the making. Man må bare elske det :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19

Jeg tok kontakt i håp om å få finansiert neste klokkekjøp. Ingen svar så langt. Umåtelig skuffa
C59D745D-A918-4366-9943-7E676F47EC8D.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlendBA

hehe hvem av dere er dette?
Se der ja :) Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex ;)
 
Se der ja :) Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex ;)

Jeg støtter deg!
 
Se der ja :) Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex ;)

Kan ikke forstå og begripe de som faktisk tar seg tid til å kjefte for noe sånt - det krever en viss type mennesker. Noen kjente seg vel igjen og følte seg truffet :D
 
Se der ja :) Det er min annonse, og jeg har allerede mottatt en rekke trusler og massevis av voksenkjeft i innboksen, men også noen støtteerklæringer. Ellers så er jo innholdet i annonsen korrekt, inkludert hvor mye jeg ville betalt for en brukt Rolex ;)
Episk!!

Legg gjerne ut flere av de hjernedøde responsene du har fått mens jeg henter popcorn, dette er vakkert :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: