Gullkorn fra Finn.no

Fint med skjermdump for de av oss som ikke har Facebook
FB...I ;)
Screenshot_20220324_185650_com.android.chrome.jpg
 
Tja… ‍
 
Tja… ‍

Set litt sliten ut den rotoren.
Men det er kanskje ikke beste service som er utført?
 
  • Haha
Reaksjoner: Jonjon

Bredt spekter gir rom for ulik smak :)
Blir vel liggende i Drammen noen år til med den prisen..."bud på 549k, nei, det kan jeg ikke vurdere, gitt!"
 

Bredt spekter gir rom for ulik smak :)
Det å tolke en setning på verdivurdering fra urmaker om "pris for tilsvarende ny klokke fra Rolex i dag" som "denne klokkens verdi" er alltid en god start. Og så kan man legge på 100 000 kr hvis det har gått et år eller to.
Hvis dette var min smak ville jeg heller ha bestilt fra forhandler, f.eks. disse, og betalt 240-250 000 kr inkl. mva.
 
Jeg er redd for at mange i den tråden fortrenger virkeligheten i den Moonswatchsaken som i mange andre. Finn.no ( Torget) er bare en gratis annonseside, det er ingen kontroll på transaksjoner. Det finnes alltid noen som kjeder seg eller har andre motiver og lager annonser basert utelukkende på fantasi til fantasipriser og likegodt kan merke dem som solgt.
Trolling lever fortsatt i beste velgående.
 
  • Liker
Reaksjoner: Vasbotten
Finn annonse 248906557 , håper ikke noen her inne ender opp med denne. Sist jeg kjøpte fra den selgeren var ikke " alt " iorden.

Screenshot_20220328-131219.jpg

Screenshot_20220328-131234.jpg
 
1648987444692.png

Fant bare innholdet i koppen veldig fascinerende. Er dette typisk Cartier-eier-drikke?

(Var noen andre Gullkorn i annonsen også)

 
  • Liker
Reaksjoner: Timewarp