Gullkorn fra Finn.no

7CFE3D1C-F8B5-472A-966D-7C633AB28B5C.png
7908BF55-9824-4966-B674-B46223781845.png

jeg ser ikke forskjell…
 
Må noen fortelle han at han har blitt lurt og at det står i en skive fra denne modellen på den
Vis vedlegg 283887
Eller vet han det og prøver å lure noen andre til å tro at dette er sjeldent som hønsetenner.

Folk.
Enig med poenget ditt, men her er det vel gilt markører på denne mens det er hvitt gull på hans.

Men om den derimot er verdt 80K mer grunnet dette og trekker dette virkelig til seg mye oppmerksomhet blant klokkeentusiaster er jeg heller skeptisk til. GTGs har jo akkurat startet igjen, så stiller spørsmålstegn til hvor mange han faktisk har vist dette til
 
Enig med poenget ditt, men her er det vel gilt markører på denne mens det er hvitt gull på hans. Er den verdt 80K mer grunnet dette og trekker dette virkelig til seg mye oppmerksomhet blant klokkeentusiaster? GTGs har jo akkurat startet igjen, så stiller spørsmålstegn til hvor mange han faktisk har vist dette til
Sant, det så jeg ikke. Men burde jo vite det i og med jeg har hatt den med gull selv. Men jeg blir så matt av folk som skal konstruere grails og sjeldenheter. Om noe så er den mindre attraktiv på grunn av at det er feil med den og ikke omvendt. Det er ikke akkurat noe Patek han prøver å selge.
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf og Qwestern
Sant, det så jeg ikke. Men burde jo vite det i og med jeg har hatt den med gull selv. Men jeg blir så matt av folk som skal konstruere grails og sjeldenheter. Om noe så er den mindre attraktiv på grunn av at det er feil med den og ikke omvendt. Det er ikke akkurat noe Patek han prøver å selge.
Kjennere vet osv… Men folk skal ha for å konstruere fantastisk svulmende salgspresentasjoner
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper