Like sannsynlig som de som har bumpet 5 ganger men har masse tilbud og bytteforslag de vurderer…Den dyre turkise rolexen til 503k er markert som solgt i Finn annonsenog den andre som stod til 455k er slettet.....
Vis vedlegg 274111
Altså, jeg forstår til en viss grad marked og etterspørsel etc. Men hva er egentlig forskjellen på sånn som dette og scalping?
Hadde klokka i det minste vært i titan med skrubaklokk så kunne jeg til en viss grad skjønt det, men her snakker vi altså om en klokke hvor kassen er av resin, som vanligvis ligger på 700 kr.
Påslag på 15800 for litt funky farger?
Så lenge siste idioten ikke er født forundrer det meg ikke verken at den forsøkes solgt til den prisen eller at noen faktisk kjøper den.Ok, hvem av dere er dette?
![]()
Beholder fra Bjerke
Flott boks laget i plast med fine farger, den har inneholdt lakris som nå er spist opp. Disse får man ved utlevering av klokke hos Bjerke og man kan fremdels kjenne lukten av kvalitets-snop når man tar av lokket. Perfekt til oppbevaring av diverse småtteri og ganske sjelden, et must for...www.finn.no
Jeg tror nok dette er en spøk, men at det finnes noen som blar opp noen dinarer for en sånn en overrasker meg slettes ikke. Jeg har en lik uåpnet med lakrisen på plass og forseglet. Må jo minst være verdt en 10-15 løk den daOk, hvem av dere er dette?
![]()
Beholder fra Bjerke
Flott boks laget i plast med fine farger, den har inneholdt lakris som nå er spist opp. Disse får man ved utlevering av klokke hos Bjerke og man kan fremdels kjenne lukten av kvalitets-snop når man tar av lokket. Perfekt til oppbevaring av diverse småtteri og ganske sjelden, et must for...www.finn.no
…om du treffer en løkJeg tror nok dette er en spøk, men at det finnes noen som blar opp noen dinarer for en sånn en overrasker meg slettes ikke. Jeg har en lik uåpnet med lakrisen på plass og forseglet. Må jo minst være verdt en 10-15 løk den da![]()
Send den til meg. Innholdet er kanongodtJeg tror nok dette er en spøk, men at det finnes noen som blar opp noen dinarer for en sånn en overrasker meg slettes ikke. Jeg har en lik uåpnet med lakrisen på plass og forseglet. Må jo minst være verdt en 10-15 løk den da![]()
Er du gal, denne blir bare mer verdt. #invisteringSend den til meg. Innholdet er kanongodt![]()
Ok, hvem av dere er dette?
![]()
Beholder fra Bjerke
Fikk ikke med lakris da jeg kjøpte klokke på Bjerke i oktober. Bør jeg klage? /s