Gullkorn fra Finn.no

Det var nettopp en tilsvarende norsk 2020-modell som ble annonsert for 285k her på KS. En uke senere var den solgt o_O Galskap!
Ja, det er rimelig loco. Du må jo være rimelig blåst når du betaler 300k for stålutgaven når helgull koster 288 på oysterflex.
Screenshot_20210308-201557_Samsung Internet.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og eidehelg
Bare meg, eller er det flere ting som skurrer her?


Jeg fikk en uggen magefølelse av den annonsen jeg også.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Vet ikke hva jeg synes er verst - at Lian tydeligvis selger det som burde være giveaways, eller at høyeste bud på et par golfballer med Rolexlogo er 1500 kr akkurat nå.

Jaja. Verden vil bedras.

Vis vedlegg 238702
Den som betaler 1500 for dette har tydeligvis fått en golfkølle (type full sving) i pannen!? Dersom dette er de beste ballene til TaylorMade koster 3-packen maks kr. 150,-. Green-gaffel, pegger, håndkle og blyant: Ja, maks 250 spenn. Folk er jo koko :ROFLMAO:
 
Den som betaler 1500 for dette har tydeligvis fått en golfkølle (type full sving) i pannen!? Dersom dette er de beste ballene til TaylorMade koster 3-packen maks kr. 150,-. Green-gaffel, penger, håndkle og blyant: Ja, maks 250 spenn. Folk er jo koko :ROFLMAO:
Vel, høyeste budet nå er på 2450 kr... Og da får du hele 3 stk. TaylorMade TP5x og 10 pegs, og det er kjøpt i Norge så MVA er ikke noe problem. Helt klart at det øker markedsverdien!
 
Den som betaler 1500 for dette har tydeligvis fått en golfkølle (type full sving) i pannen!? Dersom dette er de beste ballene til TaylorMade koster 3-packen maks kr. 150,-. Green-gaffel, pegger, håndkle og blyant: Ja, maks 250 spenn. Folk er jo koko :ROFLMAO:
Vel, høyeste budet nå er på 2450 kr... Og da får du hele 3 stk. TaylorMade TP5x og 10 pegs, og det er kjøpt i Norge så MVA er ikke noe problem. Helt klart at det øker markedsverdien!
Nå må dere ikke glemme at det står Rolex på de da gutter. Rolex + klokkeriet = sky's the limit :cool:
 
Som aktiv golfer, så rister jeg ekstremt oppgitt på hodet. Lurer litt på at dette er kjøpt hos Lian. Er det innafor? Trodde slikt kun var giveaways? Mon tro hva Rolex tenker om dette...
Tror neppe dette er solgt av Lian. Det er nok noe selger har fått med seg ved en handel og som enn sann invistor melker han kua max. Det er min teori :cool:
 
Tror neppe dette er solgt av Lian. Det er nok noe selger har fått med seg ved en handel og som enn sann invistor melker han kua max. Det er min teori :cool:

Støtter den. Reagerer likevel på formuleringen i «annonsen». Den gruppa underbygger jo bare samtlige fordommer mot dem...
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper