Gullkorn fra Finn.no

Tror det er rett og slett for publisitet. All pr er god pr. Ingen ved sine fulle fem kjøper til den prisen, det er jo verdensrekord.
Kult å sette verdensrekord da!

Synes jo denne var litt søt også jeg da. Norges mest komplette datejust....løp og kjøp.
Nå vet jeg ikke hva alle andre gjør, men jeg pleier kun å gå med klokken på hånda, så ser ikke helt poenget med å ha den mest komplette Datejusten i Norge. Bjerke gadgetsene der hører vel strengt talt ikke til klokken..

Får håpe den blir liggende i safen...:confused:

For en idiot, fristene å svare ham at han kan få bytte mot en sky-dweller. For et mellomlegg på...

84FBC6F0-E2A1-4C37-943A-DD5A69A6A602.jpeg

Redigert:
Litt som fyren som proklamerte at klokka kun er brukt til finere anledninger, og legger ved et bilde i joggedress.

Vis vedlegg 216725
Heiheihei....ser du ikke Mercedes-nøkkelringen som er diskret plassert i bunnen av bildet? Han kjører jo åpenbart såpass fet bil at det er en fin anledning hver gang er ute og kjører. Og i enkelte deler av Europa ( øst ) er joggedress det samme som det vi forbinder med bunad.

Heiheihei....ser du ikke Mercedes-nøkkelringen som er diskret plassert i bunnen av bildet? Han kjører jo åpenbart såpass fet bil at det er en fin anledning hver gang er ute og kjører. Og i enkelte deler av Europa ( øst ) er joggedress det samme som det vi forbinder med bunad.

Kan der være @Hopalong som har skiftet stil? Er tross alt gjennomført! Minner samtidig om denne: https://www.tidssonen.no/forum/threads/brune-sko-etter-klokken-18-gammelmannsutbrudd.13512/ :mrgreen:

Tja. Når sannheten nå har kommet frem og det viser seg at de begge var usle hvitsnippstjuradder er jeg glad de er borte herfra. IMO.
Fint du nevner det åpenbare (nå som sannheten har kommet fram).
Men, dette visste vi jo ikke da - så jeg velger å holde fast med gode minner om to store læremestere (som dessverre viste seg å være kjeltringer):confused:

Fint du nevner det åpenbare (nå som sannheten har kommet fram).
Men, dette visste vi jo ikke da - så jeg velger å holde fast med gode minner om to store læremestere (som dessverre viste seg å være kjeltringer):confused:

Kjeltringer eller ei, morsomme og kunnskapsrike var/er de i hvert fall. "Trond og Trond spesial" gleder meg til Julepodcasten @Jon Henrik

• Liker
Reaksjoner: Rød og UJU