Gullkorn fra Finn.no

Minner litt om denne skapningen ;)
2f748f9daa427d6e48f2b712828f81d3.jpg
 
Der er nabokatta ja... Søkki ta, det minner ikke mye om gaupe.
Enig - halen er for lang og kropp samt hodeform passer ikke. Minner mer om enn Savannah katt eller en annen hybrid. Forøvrig er håndverket til denne taksidermisten noe.... amatørmessig.
 
Jeg kan ingenting om Universal Geneve, hva er feil her?

Selve beskrivelsen er i og for seg korrekt, men han drar på litt mye hva gjelder historisk viktighet og sjeldenhet. Polerouter er ikke så vanskelig å få tak i, selv om du må jobbe for å finne et eksemplar i svært god stand. Det verste er nok at den avbildede modellen ikke er Gentas design! Hvis du søker opp Polerouter seg du lett forskjell på denne ganske kjedelige kassen og Gentas flotte design.
 
  • Liker
Reaksjoner: Johnsigans
Får håpe den blir liggende i safen...:confused:

 
Får håpe den blir liggende i safen...:confused:


Høres ut som en smarting det der...
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper og johage
Disse har vel stabilisert seg mellom 165-180K (helt sykt i seg selv) etter hva jeg leser på Rolexforumet på FB. Hvorfor en da skal dytte 100 ekstra laken inn i dette "selskapet" skjønner ikke jeg
Tror det er rett og slett for publisitet. All pr er god pr. Ingen ved sine fulle fem kjøper til den prisen, det er jo verdensrekord.
 

Synes jo denne var litt søt også jeg da. Norges mest komplette datejust....løp og kjøp.
 
Tror det er rett og slett for publisitet. All pr er god pr. Ingen ved sine fulle fem kjøper til den prisen, det er jo verdensrekord.
Kult å sette verdensrekord da!


Synes jo denne var litt søt også jeg da. Norges mest komplette datejust....løp og kjøp.
Nå vet jeg ikke hva alle andre gjør, men jeg pleier kun å gå med klokken på hånda, så ser ikke helt poenget med å ha den mest komplette Datejusten i Norge. Bjerke gadgetsene der hører vel strengt talt ikke til klokken..
 
Får håpe den blir liggende i safen...:confused:


For en idiot, fristene å svare ham at han kan få bytte mot en sky-dweller. For et mellomlegg på...

84FBC6F0-E2A1-4C37-943A-DD5A69A6A602.jpeg
 
Redigert: