Gullkorn fra Finn.no

_20201001_151047.JPG
 
Redigert:
Det var jo ikke noe hyggelig sagt? Hva om Gaute er medlem her inne?
Tror du kan ta det helt med ro, ingen her inne hadde formulert en salgsannonse på den måten med fullt navn. Hvis du ble fornærmet på ordentlig av hyssingvitsen ber jeg om forlatelse :)
 
Jeg oppfatter at den omtalte vitsen min ble oppfattet noe taktløs og det tar jeg til meg. Det var ikke min intensjon å være noen mobber eller harselere med andres fysikk. Det beklager jeg. @Jon Henrik må gjerne slette innlegget hvis det blir vurdert til å være over grensen.

Og igjen, jeg beklager hvis noen ble fornærmet, det var bare en dårlig vits fra en som var litt for triggerhappy i gjerningsøyeblikket.
 
Redigert:
Jeg oppfatter at den den omtalte vitsen min ble oppfattet noe taktløs og det tar jeg til meg. Det var ikke min intensjon å være noen mobber eller harselere med andres fysikk. Det beklager jeg. @Jon Henrik må gjerne slette innlegget hvis det blir vurdert til å være over grensen.

Og igjen, jeg beklager hvis noen ble fornærmet, det var bare en dårlig vits fra en som var litt for triggerhappy i gjerningsøyeblikket.

Jeg syntes den var innafor :D