Gullkorn fra Finn.no

Sikkert ikke fake klokka han skal selge, men de andre i boksen... Mangler ord akkurat nå :mad:

145CA929-86E3-41F0-8792-1C42B60D853D.png
7FF9AED5-CEC9-40A5-9730-291A18E3A9C6.png

«Jeg kjøper og selger stort sett Rolex og Breitling og selger derfor ut endel solide merker» slutt å kødd da, håper virkelig ikke ebay boksen hans er myntet på det norske markedet

B96A0ECA-4C4B-456A-A43A-46C3FBDC1E4D.png

Sikkert ikke fake klokka han skal selge, men de andre i boksen... Mangler ord akkurat nå :mad:

Vis vedlegg 86135 Vis vedlegg 86136

«Jeg kjøper og selger stort sett Rolex og Breitling og selger derfor ut endel solide merker» slutt å kødd da, håper virkelig ikke ebay boksen hans er myntet på det norske markedet

Vis vedlegg 86137

Det skal f... meg ikke være lett å albue seg et lite rom for klokkeinteresse mellom kopikonger, svindlere, gråforhandlere og ventelistene til Rolex.

Vis vedlegg 86135 Vis vedlegg 86136

Vis vedlegg 86137

Fire Smurfer i en boks! Det tror jeg ikke jeg har sett før? Fantastisk, for en samling!

Regner med at jeg ikke er den eneste som synes denne annonsen var litt underholdende. Åpenbart så kan safir staves på mange måter. Men kanskje greit å holde seg til en variant i samme annonse. Takstbrev ifra Kashmir er vel kanskje ikke noen garanti for verdien. I tillegg pleier slike steiner å være"rough-cut" i denne delen av verden, så reell verdi er noe helt annet. Lykke til med et Rolex bytte....
Screenshot_20180408-234403.png