Gullkorn fra Finn.no

er vel denne artikkelen som har skylden for BBB ETA prisrush? http://www.side3.no/de-syv-smarteste-klokkene-a-investere-i/3423396044.html
Vet ikke om jeg er enig i alt i denne artikkelen gitt. Kondolerer til PP som blir nevnt i samme moment som de andre merkene i denne setningen :oops:
DB4308F3-5839-429C-94BA-FF8634576C65.jpeg
 
Verdiøkningen kommer nok uansett. En helt kart fordel er å ha to. En i safen innpakket og urørt som vil stige mest i verdi. Og en på armen til å bruke. Men disse urene er så limiterte og spesielle at det er alltid en som er interessert i å betale for det, Christensen til Side3.

Helt klart fordel å kjøpe dobbelt opp sa han som selger klokkene.
 
Skal vi se... Levert i postkassa for under kr. 700,- ferdig momset eller kjøpe denne -13 modellen som er igjen kjøpt av en såkalt "GG fra klokkeriet aka ingen verdi" for kr. 4.200,-? Den var jo tross alt NOS...

#invistiring

Vis vedlegg 85457 Vis vedlegg 85456

Den er vel gått ut av produksjon og dermed ikke mulig å bestille fra forhandler lengre, og når noe går ut av produksjon øker jo verdien som kjent med 5-6x. Må selvsagt også ses på som et pluss at den er fra 2013 og dermed straks klar for service. Da får du jo tross alt en klokke som er nesten som ny etter at du har lagt ut ytterligere 2-3000 kr! Et realt kupp med andre ord!

;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Den er vel gått ut av produksjon og dermed ikke mulig å bestille fra forhandler lengre, og når noe går ut av produksjon øker jo verdien som kjent med 5-6x. Må selvsagt også ses på som et pluss at den er fra 2013 og dermed straks klar for service. Da får du jo tross alt en klokke som er nesten som ny etter at du har lagt ut ytterligere 2-3000 kr! Et realt kupp med andre ord!

;)
Kommer nok in stock i løpet av kort tid igjen kjenner jeg Seiko rett :) Om ikke så får de vel inn noen NOS
 
Kommer nok in stock i løpet av kort tid igjen kjenner jeg Seiko rett :) Om ikke så får de vel inn noen NOS

-Den kommer nok, den er jo kjent som et (fnis):

2018-03-26_12-24-27.jpg

Jeg har ingenting vondt å si om noen Seiko 5, altså - men jeg mistenker at det er svært få som teller på knappene om de skal gå for en Nautilus eller om de kanskje heller skal spare noen lapper og gå for denne...
 
-Den kommer nok, den er jo kjent som et (fnis):

Vis vedlegg 85486
Jeg har ingenting vondt å si om noen Seiko 5, altså - men jeg mistenker at det er svært få som teller på knappene om de skal gå for en Nautilus eller om de kanskje heller skal spare noen lapper og gå for denne...

Ingen vil ha Nautilus lenger. For mange assosiasjoner til ubåt-Madsen. :p