"Seiko klokke den har ligget i skape nå flere år jeg hadde den til servis rensa og byttet noe på den november 2023 spurt om verdi på den de s 4000 jeg selger den nå høyste bud over 3400 "
1. Jeg er så nysgjerrig på hva slags mennesker som finner på sånt.
2. Jeg er så spent på om han faktisk får leid ut.
3. Jeg er så spent på hva slags mennesker som er i kundegruppen.
4. Stryk punkt 1-3. Jeg orker faktisk ikke vite det.
Og der røyk den taushetsklausen! Snakkes i retten!!Snakket ikke vi om å delfinansiere daytonaen din med å leie den ut til influensere i forkant av Vixen (?) awards? Ble det noe av den ideen? Isåfall vil jeg ha prosenter![]()
Desperasjonen etter noen dinarer inn mot jul får frem gullkorn og idiotjagere på finn.Men HVOR ER KLOKKA?? Dette er jo prisen for skrinet - MED KLOKKA!
Vis vedlegg 387005Vis vedlegg 387006
Ikke bare bevares presisjonen, den øker også! Uff, ikke innafor Clas…
Gullkorn på Clas!
…forslag til ny hobby?-Het det seg ikke i gamle dager at når drosjesjåføren begynte å snakke om en aksje, da var det på tide å selge seg ut?
Blir ikke dette litt det samme? Når det er armbåndsur-parafernalier på Clas, er det muligens på tide å finne seg en ny hobby?
Noen som har noen forslag?
![]()
Rolex Hulk Green | FINN-torget
Jeg selger en rolex submariner 116610lv steel ceramic hulk green dial automatic som ikke er blitt tatt i bruk etter etter skilsmisseoppgjør. Modellen er fra 2019 og fremstår som helt ny. Original boks kan medfølge om ønskelig for noe tillegg i pris. Skambud mottas ikke dette da jeg etter litt...www.finn.no
Vis vedlegg 388188