Gullkorn fra Finn.no

Regner med at jeg ikke er den eneste som synes denne annonsen var litt underholdende. Åpenbart så kan safir staves på mange måter. Men kanskje greit å holde seg til en variant i samme annonse. Takstbrev ifra Kashmir er vel kanskje ikke noen garanti for verdien. I tillegg pleier slike steiner å være"rough-cut" i denne delen av verden, så reell verdi er noe helt annet. Lykke til med et Rolex bytte....
Screenshot_20180408-234403.png
 
«Klokken lå nylig på Finn for 185k. Muligheten til og spare 20k da jeg trenger kr til nytt prosjekt!»

Sparebegrepet har tydeligvis ulik betydning for folk ( klokken ligger ute for 165k)
 
«Klokken lå nylig på Finn for 185k. Muligheten til og spare 20k da jeg trenger kr til nytt prosjekt!»

Sparebegrepet har tydeligvis ulik betydning for folk ( klokken ligger ute for 165k)

Og så ble den vel kjøpt av selger på auksjon for 128k for noen dager siden, så muligheten til å tjene 37k er vel også tilstede ;)
 

Vedlegg

  • Screenshot-2018-5-7 Tissot klokkesamling selges eller byttes i veteranbil båt varebil.png
    Screenshot-2018-5-7 Tissot klokkesamling selges eller byttes i veteranbil båt varebil.png
    554,7 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: PerØ og Qwestern