Gul Dive - Den ukjente klokken

Var klokken et dårlig kjøp av meg som min første "ekte" klokke?

• Ja

Stemmer: 15 39,5%
  • Nei

Stemmer: 23 60,5%

• Antall stemmer
    38
Jeg husker GUL for en god del år siden.
Det var en hip-klokke og de vanligste(?) hadde en stoffrem med borrelås. De var ganske "dyre" opp mot/ca 1000 kroner i veskebutikker etc.

Jeg har en slik liggende i en skuff (tror jeg). Den var, selvfølgelig, gul, med borrelåsrem. Det var en hurtigsvar-premie til et eller annet abonnement som jeg avbestilte med en gang. Min datter brukte den litt mens hun skulle lære klokken.

Det er litt gøy å se at merket finnes fortsatt. Det setter litt krydder på historien, selv om klokken ikke har noen stor samlerverdi. Gleden med en klokke måles ikke i kroner!

Artig dette @eSR!
Er du på jakt etter gode klokker, så ta en titt på salgsannonsene her. En tommelfinger regel er at de som er gode og informative er til seriøse selgere. (Stort sett er det det her). 8- )
Som sagt så kan du finne en atig (og mekanisk) klokke for en rimelig sum!

Velkommen hit!

8

• Liker
Reaksjoner: eSR
@Chronodiver

Orson-Welles-Slow-Clap-Reaction-Gif.gif

Husk å legge Gul-klokka dypt nede i en skuff.
(Flashback til 90-tallet.)

Når du om noen år sitter med en Rolex på hver arm og en dame på hvert kne kan du hente den frem for å mimre over hva som startet galskapen.

Velkommen til tidssonen!
Husker selv GUL fra en god del år tilbake. Ligger en ødelagt kronograf og støver et sted. Ga den til min bror, som klarte å knuse glasset + litt vann... :(

Herlig initiativ av @Chronodiver !! Ønsker å henge meg på. Det ble nevnt Seiko mekanisk. Har en militær/flyinspirert liggende som fortjener mer armtid. Bilder kan du se her:
http://www.creationwatches.com/prod...07k-military-nylon-strap-mens-watch-3043.html

Med flott dykker fra Citizen, og automat fra Seiko, er du da på god vei inn i "galskapen" :) Send meg din adresse på PM, så sender jeg i boblekonvolutt senest mandag.

Jeg har rett og slett aldri opplevd noe lignende, det her er helt ubeskrivelig. Jeg oppdaterer tråden med gledestårer og masser av ydmykhet.

@Chronodiver
@netrom71

Dere er ikke bare det beste som har skjedd meg på år og dag, men dere har gitt meg håp, om å komme meg videre i livet. Tusen takk!

Når klokkene kommer på armen, skal det tas bilder, og skåle til dere alle. Jeg har virkelig møtt en gjeng mennesker som fortjener all ros i denne verden. Jeg vil ikke virke som en raring, men dette har tilført en bakoversveis som ga meg frysninger opp gjennom hele bein margen. Jeg gråter sjeldent, men i denne tid er det virkelig plass til et par gledestårer å komme med. All respekt og ydmykhet til dere.