GTG Trondheim

Igjen, flott initiativ! Jeg er med så lenge datoen passer. Tirsdag og onsdag neste uke er jeg bortreist. Uke 24 passer tirsdag best. Torsdagen er usikker.
 
Hei

Har prøvd å samle tilbakemeldinger. Har vært utfordrende å finne en god dato for alle.

Her derfor etter en svært kort meldingsutveksling med noen av dere bestemt at vi gjør et forsøk torsdag 11.juni klokken 20.00.

Flott om dere gir meg tilbakemelding på om dere kommer og om dere primært ønsker offentlig spiseted/vannhull eller om vi skal satse på sentrale private lokaler.
 
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale og flyback
Jeg er ledig denne dagen :)
Jeg stemmer for en åpen høring om hvor GTGen vår skal holdes. Nå har jeg kun vært på en samling tidligere og det var på Lille London. Vi satt åpent til hvor andre gjester passerte bordene hvor vi satt. Følte meg ikke helt ´trygg´ der vi satt med verdier i klokkene våre for flere 100-tusen.

Jeg stemmer for private lokaler. Odda og jeg kan stille rom til disposisjon. Jeg i midtbyen da uten alkohol, Odda med.

@TomB @s.grønvold @J.CAT @flyback @Odda @Phenix @hxw @Rikhard @time @jeprex @Loe @jallabert @h2dal @Mc_Herreington @Dr.Fiddy @topale @tudor @RELOX @rattytdr @Rikhard @Mc_Herreington @TempusRerumImperator @MrFinale
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
Her derfor etter en svært kort meldingsutveksling med noen av dere bestemt at vi gjør et forsøk torsdag 11.juni klokken 20.00.

Flott om dere gir meg tilbakemelding på om dere kommer og om dere primært ønsker offentlig spiseted/vannhull eller om vi skal satse på sentrale private lokaler.

Jeg er med @Odda :) @Sprocket
Sentrale private lokaler høres bra ut!
 
  • Liker
Reaksjoner: Sprocket
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale