GTG Trondheim

Da er dato satt for arrangementet :) Dersom det er flere som skulle ønske å være med må dere sende meg en PM før 24. Oktober. GTG'en blir i form av et julebord.

Redigert:
Vil bare minne om å sende meg en PM iløpet av dagen dersom DU vil være med på GTG i Trondheim. Dato får du av meg på PM :)

Den valgte datoen passer desverre ikke for meg, da jeg har seinvakt. Det kan hende jeg stikker innom etter jobb utpå kveldinga :) Kos dere!

Åpner opp muligheten for noen etterdiltere. Send meg en PM iløpet av helgen dersom du kunne vært interessert! Jo flere, jo bedre :)

Ingen flere som vil være med på GTG i Trondheim? Det er mulig vi klarer å presse inn en eller to til :)

Send meg en PM så snart som overhodet mulig dersom du vurderer å hive deg med!
Og husk: Interessen er viktigst, du trenger ikke sitte på en kjempeimponerende samling.

Ingen flere som vil være med på GTG i Trondheim? Det er mulig vi klarer å presse inn en eller to til :)

Send meg en PM så snart som overhodet mulig dersom du vurderer å hive deg med!
Og husk: Interessen er viktigst, du trenger ikke sitte på en kjempeimponerende samling.
Hei @acnorway

Vi kan jo mase litt på @rattytdr og @RELOX

Redigert av en moderator:
Jeg er med!

Som dere vil se er jeg skikkelig fersk her inne. Skal forhåpentligvis få postet en liten introduksjonspost i løpet av kvelden.

jeg er i kjøpsmodus for tiden, så om noen har noe de skal bli kvitt i prisklasse under 5000 så ta det gjerne med på GTG :)

mvh
stian

Kan jo mase litt på @Josef også. :D

@tudor @acnorway Trodde jeg var for sen med å rydde kvelden, men er det fortsatt plass rundt det ovale bord av galskap er jeg selvfølgelig med!! @Ole-Martin har også fått frigjort litt fritid til å bli med!!

Så + 2 herfra hvis det fortsatt er mulig!!

Edit: Kanskje noen vil kvitte seg med en datejust (70-80talls) denne kveld??
Edit 2: Oysterdate kjøpt, men kanskje noen vil kvitte seg med en LLD??:D

@tudor @acnorway Trodde jeg var for sen med å rydde kvelden, men er det fortsatt plass rundt det ovale bord av galskap er jeg selvfølgelig med!! @Ole-Martin har også fått frigjort litt fritid til å bli med!!

Så + 2 herfra hvis det fortsatt er mulig!!

Edit: Kanskje noen vil kvitte seg med en datejust (70-80talls) denne kveld??

Det høres veldig bra ut! :) Jeg sender deg en PM.

Da tenker jeg at vi setter absolutt siste sjanse for påmelding (med mat) til kl 1700 i dag.

Selvfølgelig mulig å stikke innom en tur utpå kvelden uten å spise :)

Vi er nå 10 stykker. Snakkes på GTG! :)

Da tenker jeg at vi setter absolutt siste sjanse for påmelding (med mat) til kl 1700 i dag.

Selvfølgelig mulig å stikke innom en tur utpå kvelden uten å spise :)

Vi er nå 10 stykker. Snakkes på GTG! :)

Mulig vi blir en til rundt bordet om ok for dere ? ........:cool: