GTG Trondheim

Medlem
30. juni 2013
Innlegg
4.341
Sted
Drammen
Det ble i Panerai-underforumet foreslått en Panerai GTG i Trondheim. Hvorfor ikke utvide dette til en GTG der alle er velkommen? Jeg kan godt ta meg av selve organiseringen, men vil gjerne ha litt innspill på hvordan folk har lyst å gjennomføre dette.

1. Vil vi ha noe å spise eller holder det med god drikke? Altså; Restaurant eller pub? Evt andre forslag?

2. Ser for meg at dette blir gjennomført en gang i begynnelsen av November. Vil folk ta det en helg eller passer det bedre på på hverdagene?

3. Hvor mange er interesserte? Meld gjerne interesse.

4. Kom gjerne med andre forslag til gjennomføring.

Obs! Nøyaktig møtetidspunkt og sted finner vi ut av på PM siden det fort kan bli store summer rundt bordet og dette er et offentlig forum alle har tilgang til :)
 
Bra tiltak @acnorway:) Jeg blir med så sant datoen passer.
Det finnes jo flere restauranter med chambre séparée som kan være aktuelle.
 
Redigert av en moderator:
Høres artig ut. Om datoen passer er jeg også med. En vanlig ukedag er å foretrekke.
 
Bra at noen tar initiativ, @acnorway :)

Jeg er med så lenge datoen passer.
Edit: Gjerne helg, men hverdag fungerer også. Eneste dagen jeg vet er uaktuell er 8/11.
 
Redigert av en moderator:
Har lenge vurdert å dra til Trondheim for en helg, for å besøke noen venner som studerer. Om det blir en torsdag eller fredag kunne det vært aktuelt for meg :)
 
Jeg er med så sant datoen passer :)

Var vel jeg som var inne på en Panerai GTG i Trondheim (inspirert av hva de skal ha i Oslo), men innser at det kan bli litt snevert. Derfor synes jeg dette er et meget godt tiltak. Og som Fiddy sier, det finnes vel noen restauranter hvor man kan få sin private "bås". Er ikke noe å vente med, så tidlig i november er bra. Synes i utgangspunktet fredag er en bra dag for slikt, men er åpen på dette også...
 
Kan det være interessant å kjøre et slags julebord med ribbe og den slags? Eller har folk nok av det fremover og er mer interessert i noe annet?
 
Til alle som kunne tenke seg å være med:

Send meg en PM med hvilke datoer i tidsrommet 1-8. November dere har mulighet til å være med på GTG. Jeg kommer til å ringe litt rundt for å finne lokale på Tirsdag så send meg gjerne PM iløpet av kvelden eller morgendagen.
@Dr. Fiddy @TomB @ugk @Marius M @Odda @flyback @jallabert @Timebandit @Jas @tudor (Og alle andre interesserte :cool: )



Til dere som vurderer å være med, men ikke har meldt interesse enda:

Du trenger ikke eie en klokke som koster en månedslønn eller mer for å være med. Interessen er det viktigste :)
 
Redigert av en moderator:
Da er dato satt for arrangementet :) Dersom det er flere som skulle ønske å være med må dere sende meg en PM før 24. Oktober. GTG'en blir i form av et julebord.
 
Redigert:
Vil bare minne om å sende meg en PM iløpet av dagen dersom DU vil være med på GTG i Trondheim. Dato får du av meg på PM :)
 
Den valgte datoen passer desverre ikke for meg, da jeg har seinvakt. Det kan hende jeg stikker innom etter jobb utpå kveldinga :) Kos dere!
 
Åpner opp muligheten for noen etterdiltere. Send meg en PM iløpet av helgen dersom du kunne vært interessert! Jo flere, jo bedre :)
 
Ingen flere som vil være med på GTG i Trondheim? Det er mulig vi klarer å presse inn en eller to til :)

Send meg en PM så snart som overhodet mulig dersom du vurderer å hive deg med!
Og husk: Interessen er viktigst, du trenger ikke sitte på en kjempeimponerende samling.