GTG Stavanger: Påmelding

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Innlegg
2.959
Sted
Cockaigne
Resultatet av den litt labert besvarte meningsmålingen viser at den beste dagen for GTG er mandag 30. januar kl 18. Jeg har holdt av lokalet, og ber alle som vil møte å gi beskjed enten pr PM eller i denne tråden, så tidlig som mulig og senest fredag kveld. Vi bør vel være minst seks stykker for at det skal bli noe av.

Alle påmeldte vil få PM med møtested. Sender dere meg mobilnummer, kan jeg gi beskjed om eventuelle siste-liten-endringer pr SMS.
 
Jeg satser på å komme :)

Men, jeg har jo ikke rare samlingen lengre :p
 
Du er velkommen uansett. :) Da er vi åtte, og det er plass til fler - både lokale og tilreisende. Har ikke Frodo og milsuben et ærend i byen slik som sist?
 
Kos dere på GTG, og husk å ta masse bilder :cool:

OT - beklager:
For øvrig vil jeg gjerne ha rede på hvor det er blitt av Smurfen!!!???!!!!:confused::confused::confused:
 
Dere kan skrøne. Jeg forventer å se de fineste klokkene i Rogaland nå. Jeg tar med kamera, og noen gamle ræl av noen ur.
 
GTG på mandag. Det er plass til fler - send meg en PM eller gi beskjed i tråden. Alle påmeldte får PM med møtested søndag kveld eller mandag formiddag. :)
 
Flott. Nå skal alle påmeldte ha fått PM med meøtested. Dersom noen ikke har fått, eller ønsker å melde seg på nå, send PM.