GTG Stavanger 2013!

Enda en grunn til å besøke oljebyen. Ble meget tent på å teste barbersjappa som nettopp ble omtalt her inne. ;)
Blir med hvis det passer.:cool:

Den ang. barbering gikk jeg glipp av, husker du tråden? Eller ble det nevnt at også herrene kan få sin brasilianer i vestlandets korrekte hovedstad? :eek:

Klart vi er åpne for andre innslag. Ikke på bekostning av Tom, for det vil blir for dumt nå, men gjerne flere fagfolk. Kanskje noen med kontakter hos Lervig kan lokke noen hit?

Helt enig, det er like mange meninger om butikkene som antall kunder + 25% siden de som er misfornøyd ikke vil gi opp. Butikken anbefales.

Den ang. barbering gikk jeg glipp av, husker du tråden? Eller ble det nevnt at også herrene kan få sin brasilianer i vestlandets korrekte hovedstad? :eek:

Her kan vi herrer få brasiliansk ja- en idé for vorspiel-aktivitet? ;)
Har aldri prøvd, men jeg fikk meg en vekker av fruen til jul.........en pakke med voks-pads!! Hennes høflige tilbud om å hjelpe til med voksingen, har vennlig men bestemt blitt avslått så langt!

Jeg blir med om datoen passer - og om mitt nærvær er ønskelig.

En av mine eks-koner bor der borte så jeg får holde kortene tett til brystet i forhold til tidspunktet...

Redigert:
Om jeg klarer å holde av datoen og det passer i forhold til studiet, så ser jeg ikke bort i fra at jeg tar turen til hjembyen:)

Om dette blir så sent på våren at temperaturen er anstendig, så kunne jeg hoppet på Kawaen og tatt turen. Det hadde vært stas!

Om dette blir så sent på våren at temperaturen er anstendig, så kunne jeg hoppet på Kawaen og tatt turen. Det hadde vært stas!

Jeg for min del har et ønske om å se på bortsiden av påsken i alle fall. Men jeg er, som mange har forstått, relativt fleksibel ;)

Hvis det skulle passe seg sånn, og ingen setter seg imot, kunne jeg godt tenke meg å hilse på folket i sør og klokkene deres :)

Da ser det ut til at GTG faller på helgen i uke 17, 27-28. april. Vi håper å få låne lokalene fra sist GTG her i byen, med bevertning fra Ostehuset. Sentralt, og greit for innkomne gjester med hoteller i fleng i nærheten, og byens natteliv utenfor døra :)

Fint om interesserte meldte meg på PM.

Redigert:
Da har jeg fått med meg at disse er påmeldt:

Tore
ErikR
hanse
Fosen med forbehold
DoDe (du er forpliktet!) ;)
Hopalong med forbehold
Uju
kasmir
Rødland med forbehold