GTG i Kristiansand uke 9

GTG i Kristiansand - hvilken dag passer best?

  • Onsdag 28. februar

    Stemmer: 6 66,7%
  • Torsdag 1. mars

    Stemmer: 6 66,7%

  • Antall stemmer
    9

Consigliere

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2014
Innlegg
4.433
Nå er det igjen på tide med GTG i Kristiansand!

@Jon Ali @lightningii @westmouth @hansefar @Cuoresportivo @murias @lcj @lcaustad @STGR @bruno47 @OJ82 @bjojo @Preben Lidi @Rød @thorab @Gøran @akorsvik @brgagr @bavarianking @morto @søringen @EspenK @2stupidDogs @hakotorg

Noen av oss har snakket litt sammen, og vi har funnet to passende datoer for GTG i Kristiansand:

Onsdag 28. februar eller torsdag 1. mars kl. 19.00 - vi satser på å velge den dagen flest av dere kan.

Tidspunkt og sted vil etter hvert sendes til dere som svarer i tråden :)
 
Redigert:
Hei. Flott initiativ. Men dessverre så tar jobb opp alt for mye for tiden, også denne gang. Men håper det blir bra oppmøte og skal virkelig "legge meg i selen" for å kunne komme neste gang. Takk for invitasjon.

Mvh
Nils Henrik
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Hei. Er ny medlem her på tidssonen men har vært lenge medlemmav klokkeriet på facebook, idag ble det bytte av klokke med rolf og han invitert meg til gtg deres, så om det er greit for dere så skulle jeg gjerne være med

Hilsen
Nuno
 
Hei. Er ny medlem her på tidssonen men har vært lenge medlemmav klokkeriet på facebook, idag ble det bytte av klokke med rolf og han invitert meg til gtg deres, så om det er greit for dere så skulle jeg gjerne være med

Hilsen
Nuno

Du er selvfølgelig velkommen!

Send meg gjerne navn og adresse på PM, så sender jeg tidspunkt og sted når det nærmer seg :)
 
Takk for invitasjon @Consigliere. Jeg er fremdeles i Spania og er ikke hjemme igjen før til sommeren. Lei for at jeg ikke kan komme. Skulle gjerne truffet dere alle igjen. Neste gang..
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
@bjorngb
Jeg har vært på TS siden 2012 og møt bare @Flippin gjennom alle årene.
Jeg er sjeldent sørover og når det skjer, bare for raske turer i Kristiansand området på grunn av svigerfamilien.
Det var en del år når jeg reiste overalt i landet men siden oljeindustrien strammet seg inn er det nå over.
 
@bjorngb
Jeg har vært på TS siden 2012 og møt bare @Flippin gjennom alle årene.
Jeg er sjeldent sørover og når det skjer, bare for raske turer i Kristiansand området på grunn av svigerfamilien.
Det var en del år når jeg reiste overalt i landet men siden oljeindustrien strammet seg inn er det nå over.

Du får si i fra neste gang du er på Sørlandet, så tar vi en mini-GTG :)
 
Torsdag 1. mars leder med 1 stemme, jeg sender ut endelig PM med tid og sted mot slutten av uken!

Det hadde vært gøy å få med noen nye ansikter, selv om det alltid er meget trivelig med "the usual suspects" ;)
 
Hei!

Jeg vil absolutt gjerne være med! Fikk høre om denne GTGen gjennom Instagram :)
Har ikke vært noe aktiv på Tidssonen før, men ser jeg må begynne med det for å få med meg slike ting! Både onsdag og torsdag går fint for min del :)

Gard
 
  • Liker
Reaksjoner: gulenissen
Hei!

Jeg vil absolutt gjerne være med! Fikk høre om denne GTGen gjennom Instagram :)
Har ikke vært noe aktiv på Tidssonen før, men ser jeg må begynne med det for å få med meg slike ting! Både onsdag og torsdag går fint for min del :)

Gard

Veldig hyggelig med flere nye ansikter!

Send meg navn og adresse på PM, så sender jeg sted og tidspunkt når det nærmer seg :)