GTG i Drammen - bilder!!
andres Medlem 24. mai 2013 Innlegg 4.632 Sted Sandnes 2. mars 2014 #3 Takk for en hyggelig kveld med flotte klokker og godt selskap Dette blir ikke siste gang.
hørven Medlem 12. feb. 2013 Innlegg 192 Sted Nærsnes 2. mars 2014 #4 Mathfjeld skrev: Flotte bilder! Hvem sin TURNOGRAPH er det? Dødskul klokke! Klikk for å utvide... Dette er @HenrikTA sin Og den var enda råere i virkeligheten enn den er på bildet!! En fremtidig klassiker! Redigert av en moderator: 22. mai 2015
Mathfjeld skrev: Flotte bilder! Hvem sin TURNOGRAPH er det? Dødskul klokke! Klikk for å utvide... Dette er @HenrikTA sin Og den var enda råere i virkeligheten enn den er på bildet!! En fremtidig klassiker!
Rød Støttemedlem Medlem 9. nov. 2011 Innlegg 6.439 Sted Arendal 2. mars 2014 #5 Flotte saker, så hyggelig ut det der Blå DJ 16013, lik min jo
H HenrikTA Medlem 10. april 2008 Innlegg 888 2. mars 2014 #6 Takk for en super kveld! Jeg hadde det veldig hyggelig - og dette fristet virkelig til gjentakelse. Mange flotte klokker å tafse på var det også. Heia Drammen
Takk for en super kveld! Jeg hadde det veldig hyggelig - og dette fristet virkelig til gjentakelse. Mange flotte klokker å tafse på var det også. Heia Drammen
andres Medlem 24. mai 2013 Innlegg 4.632 Sted Sandnes 2. mars 2014 #7 Muligens min favoritt fra kvelden
ghaugen Medlem 3. sep. 2011 Innlegg 545 Sted Sørlandet 2. mars 2014 #8 Ser ut som en vellykket kveld, takk for at dere deler bilder
Salvesen Medlem 1. des. 2010 Innlegg 2.160 Sted Haugesund 2. mars 2014 #9 Takk for en hyggelig kveld folkens! Har inntatt fosterstilling og tror det er en stund til jeg kommer ut av den for å si det slikt!
Takk for en hyggelig kveld folkens! Har inntatt fosterstilling og tror det er en stund til jeg kommer ut av den for å si det slikt!
Ralph Medlem 8. juli 2011 Innlegg 636 Sted Norge 2. mars 2014 #10 Ser jeg gikk glipp av en høydare. Kult med bilder. Vi ses neste gang!
Toland85 Medlem 14. jan. 2013 Innlegg 1.170 Sted Øst 2. mars 2014 #11 Flotte bilder av mange fine klokker. Takk for at dere deler
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.083 Sted Gullkysten 2. mars 2014 #12 Her var det mye flotte klokker og kjekke karer Takk som deler
Nessuno79 Støttemedlem Medlem 6. mars 2011 Innlegg 3.327 Sted Asker 2. mars 2014 #13 Gikk åpenbart glipp av en veldig hyggelig kveld der ja, takk for flotte bilder
andres Medlem 24. mai 2013 Innlegg 4.632 Sted Sandnes 2. mars 2014 #14 Salvesen skrev: Takk for en hyggelig kveld folkens! Har inntatt fosterstilling og tror det er en stund til jeg kommer ut av den for å si det slikt! Klikk for å utvide... Ja det kan du si
Salvesen skrev: Takk for en hyggelig kveld folkens! Har inntatt fosterstilling og tror det er en stund til jeg kommer ut av den for å si det slikt! Klikk for å utvide... Ja det kan du si
J Jegaren Medlem 24. feb. 2012 Innlegg 78 Sted Slemmestad 2. mars 2014 #15 Ser helt herlig ut, mye klokker jeg gjerne skulle testet. Neste gang skal jeg være med, men med en ganske nyfødt ble det ikke rom for å snike seg ut denne gangen.
Ser helt herlig ut, mye klokker jeg gjerne skulle testet. Neste gang skal jeg være med, men med en ganske nyfødt ble det ikke rom for å snike seg ut denne gangen.
Klokkesamler Medlem 3. feb. 2013 Innlegg 838 Sted Lillestrøm 2. mars 2014 #16 Til å være seks stykker ble det veldig mange klokker! Kult
andres Medlem 24. mai 2013 Innlegg 4.632 Sted Sandnes 2. mars 2014 #17 Klokkesamler skrev: Til å være 7 stykker ble det veldig mange klokker! Kult Klikk for å utvide... Rettet denne, han som tok bildet var faktisk en av oss Han kalles Hørven Men var mye fint og en god variasjon av klokker ja
Klokkesamler skrev: Til å være 7 stykker ble det veldig mange klokker! Kult Klikk for å utvide... Rettet denne, han som tok bildet var faktisk en av oss Han kalles Hørven Men var mye fint og en god variasjon av klokker ja
crown guard Medlem 23. april 2012 Innlegg 2.351 Sted Stavanger 2. mars 2014 #18 andres skrev: Muligens min favoritt fra kvelden Klikk for å utvide... +1! Da jeg fikk den å hånden var det ingen tvil om hva klokkekontoen går til neste gang!,... tror jeg Takker uansett for en fortreffelig kveld med hyggelige folk og flotte klokker! Dette må gjentas!
andres skrev: Muligens min favoritt fra kvelden Klikk for å utvide... +1! Da jeg fikk den å hånden var det ingen tvil om hva klokkekontoen går til neste gang!,... tror jeg Takker uansett for en fortreffelig kveld med hyggelige folk og flotte klokker! Dette må gjentas!
acnorway Medlem 30. juni 2013 Innlegg 4.341 Sted Drammen 2. mars 2014 #19 Takk for en hyggelig kveld folkens! Alkoholinntaket ble litt i overkant for min egen del og her er et sjerneeksempel på hvordan en klokkeboks IKKE skal se ut: Flere bilder fra selve kvelden kommer etterhvert
Takk for en hyggelig kveld folkens! Alkoholinntaket ble litt i overkant for min egen del og her er et sjerneeksempel på hvordan en klokkeboks IKKE skal se ut: Flere bilder fra selve kvelden kommer etterhvert
U Uhrman Medlem 14. nov. 2009 Innlegg 58 Sted Elvebyen 2. mars 2014 #20 Takker for i går Der og da føltes det helt naturlig å gå på byen med en klokke på hver hånd