GTG Bergen II Timing og tilrettelegging

Hvordan stiller du deg til betalt inngang?

  • Jeg kommer kun om inngangen er gratis.

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rundt 300,- går greit, jeg kommer uansett.

    Stemmer: 0 0,0%

  • Antall stemmer
    0
Medlem
8. mars 2010
Innlegg
3.475
Sted
Over fjorden
Nå er tiden absolutt moden for en ny samling i Bergen. Jeg har fått det foreslått fra et par forskjellige retninger nå om at det hadde vært kjekt, så da er det bare å sette i gang. :) Sist samlet vi en fin gjeng, både fra Bergen og utenbys, det klarer vi vel i år igjen tenker jeg. :cool:

Nå i første omgang tenkte jeg å lodde stemningen litt i forhold til hvordan vi skal gjøre det.

Slik jeg ser det for meg samles vi en lørdag formiddag. Så starter vi litt før lunchtider og blir sittende noen timer.
Jeg vet om to aktuelle steder å organisere noe slikt og trenger litt input i forhold til hva vi skal sikte på.

Lokasjon A: Kostnadsfritt, men antall deltagere er begrenset til oppad til 12 stk.

Lokasjon B: Kun aktuelt om vi er 10 stk eller fler. Her må vi betale noe pr hode. Jeg har blitt forespeilet ca 300,- pr hode, men eksakt beløp må vi eventuelt komme tilbake til. Da får vi servert en lett, men (nesten) garantert god lunch. Bindende påmelding og forhåndsbetaling blir nok to stikkord her. Denne lokasjonen ligger også litt mer "privat" til.

Jeg tenker at det hadde vært kjekkest å holde det gratis å delta, men jeg har litt problemer med å finne lokasjoner som tillater flere deltagere og samtidig er gratis. Har du forslag til lokasjoner (i en eller begge) kategorier, send de til meg PER PM. Da jeg ikke ønsker noen diskusjon på forumet vedrørende eksakt hvor og når vi møtes. Det er en forhåndsregel jeg tar i forhold til sikkerheten vår.


Da lener jeg meg tilbake og venter på respons. ;)
 
Hvor langt fram i tid blir det snakk om? Blir det før 17 september er jeg absolutt med.

Jeg må si at alternativ b høres veldig bra ut, mat må man ha uansett :)
 
Jeg er med så lenge tidspkt passer, uansett pris ;)
Lørdag formiddager høres bra ut. Kan ikke siste helg i september vet jeg, og muligens en helg til i september (om jeg da ikke kan ta med to karer på 2 og 3) ;)

Godt initiativ!!
 
Uten at jeg selv har mulighet til å delta så jeg på TRF at de hadde en meget hyggelig dag/kveld hvor de inkluderte både middag og store mengder øl. Dette så ut som en god idè :) Naturligvis er det dumt å rave rundt på byen med klokker til mange mange penger i boksen, men alt med måte.
 
Forlengelse med middag er selvsagt tilgjengelig for de som måtte ønske det. Men tror vi tar det som en forlengelse i så tilfelle. :)
 
Jeg vil gjøre mitt ytterste for å kunne delta :) Tror jeg skal ta båten denne gangen, slik at ikke kjøreturen hjem blir så lang og tung :p
 
Greit, 6 stykker som har meldt interesse så langt. I så tilfelle skulle det ikke være noe problem å bare treffes en plass.

Tenker jeg undersøker litt mulige datoer over helgen.
Innen den tid må jeg be ALLE som lurer på å delta om å legge igjen en stemme. Det er lite mening i å starte å organisere et treff for 5-6 stk om det plutselig melder seg 15. Så vær så vennlig å legg igjen et signal om interesse om det er noen.
 
Jeg er med! Kommer litt ann på tidspunkt, men man må jobbe litt for å tilpasse seg om det kræsjer!

Kjekt om noen av folket utenbys vil dukke opp!
 
Jeg blir med!

Svært fin GTG sist!

Kan desverre ikke 18. til og med 22. september. Men 17. er jo en lørdag...

Regner med jeg tar med en gjest som ikke er aktiv på forumet men som er svært klokkeinterssert og har svært flotte klokker.

Flott du tar iniativet igjen rousp!
 
Jeg er med! Kommer litt ann på tidspunkt, men man må jobbe litt for å tilpasse seg om det kræsjer!

Kjekt om noen av folket utenbys vil dukke opp!

Tar samme forbehold som adio.

Er definitivt utenbys fra.

Har ikke mye å vise frem, men - I like to watch:D
Har også gode erfaringer fra tidligere "møter" med andre på sonen, og så er jeg glad i en liten mc-tur i ny ne.
 
Blir det rette helgen, skal man ikke se bort fra at jeg får med meg en annen fra Stavanger også :)
 
Jeg jobber i Bergen for tiden så hvis det passer slik og jeg ikke er på fri eller noe slikt så tar jeg meg gjerne en tur jeg også. :)
 
Oki, da er vi 13 stykker som har meldt sin interesse.
Jeg tar sjansen på å prøve på gratisalternativet, da det sikkert er noen som faller fra med tanke på dato etc.

Jeg ser at det er en del som har begrensinger med dato etc, så jeg tenker at jeg prøver å finne et lokale alt nå på lørdag. Om jeg får det til kommer det en ny tråd i morgen med påmelding.

Om det er noen av dere som ser at neste helg ikke er mulig, så skrik ut. Så får jeg heller revurdere om det er mange som ikke har mulighet nå førstkommende lørdag.