GTG 14 Juni

Medlem
15. juni 2008
Innlegg
36
Takk for at jeg fikk være med på gårsdagens GTG (ingen selvfølge når man ikke har en Panerai :D ), det var lærerikt og svært hyggelig.

Jeg tok endel bilder og her er noen av de. Jeg står på farten så jeg har dessverre ikke tid til å skrive noe mer nå, vi snakkes!



[attachment=2:tdxspfs7]3pan1IWC.jpg[/attachment:tdxspfs7]

[attachment=1:tdxspfs7]Pam-Owners.jpg[/attachment:tdxspfs7]

[attachment=0:tdxspfs7]Panerai-samling-shrink.jpg[/attachment:tdxspfs7]

Mvh
 
Flotte bilder Fredag!!

Hyggelig at du tok deg tid til å stikke innom.Håper du kommer ved neste anledning også.
Foruten å være å ha genuin interesse for klokker tar du jo helproffe bilder også. ;)

Takker alle for en for meg minneverdig GTG!!!

Vh
J.Cat
"Panerai, it's so much more than just a watch"
 
Flotte bilder Fredag (den var original :D )
Kjempe hyggelig å treffe de "gamle" og ikke minst to nye.
Det slår meg hvor fort tiden går og hvor mye vi har å snakke om! 3 timer er borte på nullkommaniks.
Kjempe hyggelig, også så fine t-skjorter!!!! :D :D
 
Kafka boken mellom Frik og BRIO1368 fungerte på en måte som et intellektuelt alibi.

[attachment=1:250b9asp]Ekte-glede.jpg[/attachment:250b9asp]



Stort bedre antrukket enn dette er det vel strengt tatt ikke mulig å bli!

[attachment=0:250b9asp]skjorte-modeller2.jpg[/attachment:250b9asp]

(Jeg drømmer om å være en slik skjorte verdi på neste GTG :) )
 
Føler for å få lagt ut litt større bilder av alle underverkene.

[attachment=0:1fb9uzkz]_DSC7719-3.jpg[/attachment:1fb9uzkz]
 
Også sistemann!

[attachment=0:3sbw2nh4]_DSC7719-daylight.jpg[/attachment:3sbw2nh4]

Jeg har klippet ut alle klokkene fra større samlebilder, noen underverker var litt lengre fra fokuspunktet enn andre. Den flotte Daylighten lå et stykke unna de andre og ble dessverre litt blurry.
 
Hmm, skulle tatt meg tid til dette skjønner jeg. Kule skjorter, er det mulig å kjøpe ? ...og fantastiske klokker, Daylight'en ruler
 
nautilus skrev:
Hmm, skulle tatt meg tid til dette skjønner jeg. Kule skjorter, er det mulig å kjøpe ? ...og fantastiske klokker, Daylight'en ruler
Vi kommer til å kjøre en runde til med t-skjorter. Skal bare sjekke litt andre farger etc.
Kommer tilbake til saken over helgen.
Du har selvfølgelig en PAM...?
 
Forøvrig har vi fått en forespørsel fra USA om en slik skjorte ! Kult, ikke sant ? :D
Vedkommende er en kjent PAM-eier på Panerisit.com

Om ingen nedlegger protest, får han kjøpe en til std. pris pluss frakt..... 8)