GTG Ålesund - 21 november

Hvilken dato passer best for deg?

• 7. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 14. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 21. november

Stemmer: 3 60,0%
  • 28. november

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    5
Jeg bor ikke i Ålesund lenger, men drar til hjemtraktene en tur 1. oktober, og har ikke returbillett ennå. Tenkte dog å dra nedover igjen rundt 6-7 okt.

Er gjerne med om noe i mellom passer :)

Det er jeg med på! Må være i oktober. Dåp på sistemann denne helgen og golftur neste helg.

@Bernhard Tødenes vil sikkert også, kanskje du vil høre om din kollega Knotten vil hive seg på?

Av alle ting i verden har jeg pub i kjelleren på huset mitt, så det er et alternativ også om vi sliter med lokaler.

EDIT: @Consensus sier sentrum, støtter den.

• Liker
Reaksjoner: Bernhard Tødenes
Det er jeg med på! Må være i oktober. Dåp på sistemann denne helgen og golftur neste helg.

@Bernhard Tødenes vil sikkert også, kanskje du vil høre om din kollega Knotten vil hive seg på?

Av alle ting i verden har jeg pub i kjelleren på huset mitt, så det er et alternativ også om vi sliter med lokaler.

EDIT: @Consensus sier sentrum, støtter den.

Dette er jeg med på! Jeg og unge herr Knotten har rimelig lik turnus, så jeg skal forsøke å samkjøre litt.

Ok. Skal vi finne en dato?

Jeg er småbarnspappa, men dette skal jeg få "fri" til.

- C

Så lenge det blir i oktober, er jeg åpen for alle datoer.. Men hadde vært deilig å legge det på en fredag.
3, 10, 17, 24, 31 oktober... Elsker TS, men mulig at det blir mer strømlinjet å ta dette på en facebook gruppe?