GTG Ålesund - 21 november

Hvilken dato passer best for deg?

• 7. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 14. november

Stemmer: 1 20,0%
  • 21. november

Stemmer: 3 60,0%
  • 28. november

Stemmer: 0 0,0%

• Antall stemmer
    5
Hvis vi venter til tidlig mars har vi mulighet til å få med minimum en til. Han er bortreist på jobb nå, men var interessert (og ikke minst har han mye lekkert) :)

Jeg blir borte fra 26. februar til rundt midten av mars. Har heller ikke anledning til å være hos meg etter dette, men vi kan gjerne utsette det til jeg er hjemme igjen om det er ønskelig f.eks. og møtes på et utested eller et annet lokale?

Godt tiltak! Jeg er her hele uka og har ferie. Er i utgangspunktet med nesten når som helst, men må ta forbehold om at jeg må dra til fødeavdelingen på kort varsel! Konemor har termin 11.7.

Jeg er dessverre på jobb i Shetlands-området frem til slutten av juli..:(

Som om ikke hjemlengselen var stor nok fra før av, vil jeg i tillegg gå glipp av mini-gtg!:eek: Håper dere får til noe. Husk bilder til oss som ikke kan delta!

Har ikke oversikt over høstens tur(er) nordover, men passer det, tar jeg mer enn gjerne turen! Meget hyggelig sist! :)

Jeg er mest sannsynlig med, men har ikke tid eller anledning tll å organisere noe lokale osv nå i helgen

Jeg kan sikkert reservere noe, men tør ikke ha det hjemme hos meg på grunn av min kones graviditet...er vel ikke så mange aktuelle utesteder her i byen... Noen som har forslag? Gjerne pr PM..

Jeg kan sikkert reservere noe, men tør ikke ha det hjemme hos meg på grunn av min kones graviditet...er vel ikke så mange aktuelle utesteder her i byen... Noen som har forslag? Gjerne pr PM..

Vi skal oppføre oss altså, og da er du også nærmere i tilfelle det skulle bli tidlig ankomst @torode

Redigert av en moderator:
Fruen la ned veto mot det.... Det skal sies at vi flyttet inn i nyoppført hus for under en måned siden og alt er ikke helt på stell enda, for å si det forsiktig. Så viss vi kunne tatt det et annet sted hadde det vært flott. Etter 2000 er best for min del.