Gratulere med de vakre GS urene. Poetisk og artig presengtasjon.
Du gale, herlige mannNå har du gått fullstendig bananas, men for en måte å gjøre det på! Dette var tre nydelige klokker! Finishen ser utsøkt ut. Jeg likte særlig den første. Masse kudos for at du henter disse hjem til sonen, og at du gir dem så flotte presentasjoner!!
Kos deg i bomberommet med disse![]()
Har ikke så mye annet å si enn "wow"! Jeg digger virkelig SBGW047!
Kudos! Du løfter begrepet «klokkegalskap» opp på et helt nytt nivå, og på opptil flere plan!
Gratulerer så mye med tre (!) GS, alltid vært nysgjerrig på disse. Likte alle tre og ble særlig nysgjerrig på den første, så nå skal det googles. kos deg med snus og de nye
Fantastisk! Enten har det rabla heilt for deg - eller så trur eg faktisk du har ein ting for GS. Nydelege klokker og flott presentasjon![]()
Herlig![]()
Gratulerer med flotte klokker. Usikker på om jeg vil ønske deg god bedring...
Skjønte at du var blitt gal allerede når jeg så at du hadde skrevet diktet i Comic Sans.
Gratulerer med tre meget flotte klokker. Du må jo ha en av verdens feteste samlinger av GS nå.![]()
For en sinnsyk unboxing! Takk for humor, kunnskap og gode bilder!
Grattis med 3 flott GS`er! Merker jeg kunne vært litt lysten på en selv... sveitsere er litt kjedelig i grunn...![]()
@Jon Ali HERREGUD for noen helt sykt flotte klokker! Særlig Wako LE`en var sinnsykt lekker synes jeg. Takk for at du deler med oss som ikke helt tørr investere i ting uten krone, men med utvilsomt tilsvarende kvalitet og krone-pris. Du MÅ jo bare innfinne deg på en GTG etterhvert, så flere av oss kan "se lyset" og bli innviet i hvor flotte GS`er.
Og som vanlig, veldig fine bilder også (den finishen overgår mye annet morro der ute ...)
Wow! Misunnelig nå merker jeg.
Hvem er din GS pusher? Tenker litt på en SBGW001 (drømmen er SBGW033, men den er vel vanskelig å oppdrive).
Etter å ha fått min først GS for en måneds tid siden og kjent på godfølelsen en stund er det rimelig klart at det ikke blir den siste.
Gratulerer med flotte GS.![]()
Nå gir du deg med disse GS trådene dine. Hører du!
Jeg har rom som skal pusses opp, den ene garasjen her på ranchen står bare på gammel vane og denne våren må jeg kjøpe ny båthenger.
Frem med tvangstrøyen, men et samlet TS står bak og applauderer!
Stor grattis!
Sinnsyk fangst. Rerelutarg![]()
Dette var en utrolig unboksing mann. Gratulerer![]()
Jeg trodde aldri trodd at navnet på tråden skulle åpenbare dette, men i ettertid ser man at det er en sammenheng.
Gratulerer så mye med tre flott GS.
Wow! Gratulerer x 3! Artig unboxing, flotte bilder![]()
Nydelig, rett og slett nydelig![]()
![]()
Magisk unbox!!
Grattis med tre lekre diamanter fra østen![]()
Dette er helt fantastisk å se på, og det er bare å bøye seg i klokkeboksen (eller hatten, eller støvet...), og gratulere så mye med enda flere lekre modeller fra Østen![]()
Fantastisk unboxing av noen vannvittige klokker, smilet om munnen ble bare bredere og bredere for hver gang du introduserte "neste boks", dette tok jo av på best mulig måte. Haha, helt rått. Gratulerer!
Grand Seiko er alltid så gjennomført stilrent, man må bare like det.![]()
Vanvittig utpakking, gratulerer!
Håper @Fyrsten tar en tur innom Grand Seiko når han er i Basel.
@Melchiades Jepp, visning av Seiko sammen med Optura (norske Seiko distributør) er avtalt
...og gratulerer med nytt og flott @Jon Ali!
Kul unboxing også![]()
Gratulerer så mye! Misunner deg ikke luksusproblemet med å velge hvem som skal få armtid![]()
Fantastiske klokker! Helt imponert.
Har du en ting for Grand Seiko eller?
Det kan jeg uansett like!Gratulerer så mye med tre knallekre ur. Håper å eie en GS selv en dag! Takk for en flott unboxing med gode bilder og herlig tekst.
Takk som deler! Dette var morro![]()
Omg wtf
Sjalu
Oi oi......en av de beste unboxinger det siste året
For noen deilige bilder,for noen deilige klokker, pluss en fin fin historie rundt det hele
Kan det bli bedre mann ?
Gratulerer så mye
Mvh
Phenix
Gratulerer så mye! Forresten- du snuser ikke vel?
Helt vanvittigGratulere med tre fantastiske ur samt en utrolig bra utpakking - både tekst og bilder
![]()
Virkelig flotte klokker, spesielt de to med den for meg klassisk-typiske Seiko kassefasongen SBGR083 og SBGW047.
Min favorittunboxing uten tvil.
![]()
Ja, dette var skikkelig GSLE -> WIS på det verste/beste
Gratulerer så mye med 3 x GS![]()
![]()
![]()
NYdeligt, rett og slett. Gratulerer!