Gratulerer med datter Anders!

Tusen takk alle sammen :D Har sittet og surfet litt klokker med vesla på armen i dag, så dette får hun inn med morsmelka. Nattsøvn og fritid er bare å glemme, det har jeg skjønt. Men følelsen av å få en ilter liten skrikebylt til å bli en myk og fornøyd tulle er rene rusen :D

Gratulerer igjen.
Da er det vel bare å starte treningen, børste støvet av boksehanskene og forberede seg på tenåringsfriere om noen år.;)
Du har vel en 14-15 år på å komme i form på.

Gratulerer igjen.
Da er det vel bare å starte treningen, børste støvet av boksehanskene og forberede seg på tenåringsfriere om noen år.;)
Du har vel en 14-15 år på å komme i form på.

Jegerprøven med etterfølgende innkjøp av hagle går mye raskere...
Min er allerede i hus, og frøkna har ikke bikket mer enn 2,5 år enda!

Gratulasjoner ble gitt i en tråd som ble slettet, men herre jemini som jeg gratulerer! Hvilken klokke skal du kjøpe for å huske denne stunden?

Gratulerer med ei nydelig lita jente, håper alle tre har det bra.

Mitt råd er å finne frem den klokka som har best lum og venne seg til med å sove med den på armen, det er faktisk praktisk når du har en baby.

Du vil få mye morro i tiden som kommer.
DSC_0022.JPG

Gratulerer med ei nydelig lita jente, håper alle tre har det bra.

Mitt råd er å finne frem den klokka som har best lum og venne seg til med å sove med den på armen, det er faktisk praktisk når du har en baby.

Du vil få mye morro i tiden som kommer.
DSC_0022.JPG

Jeg håper dette er et arrangert bilde, tror ikke jeg hadde løpt etter kameraet hvis jeg oppdaget den lille i ferd med praktiske undersøkelser mtp vanntettheten til klokkesamlingen :)

Jeg håper dette er et arrangert bilde, tror ikke jeg hadde løpt etter kameraet hvis jeg oppdaget den lille i ferd med praktiske undersøkelser mtp vanntettheten til klokkesamlingen :)

Joda jeg regnet med at dette kom til å skje når jeg la den mest slitte klokka i samlinga ved siden av akvariumet (som skulle sjekkes for lekasje), så jeg sto klar med kamera :D