Solgt Grand Seiko SBGA285G Spring Drive

Medlem
23. aug. 2014
Innlegg
123
Sted
Tigerstaden
Selger eller bytter en flott Grand Seiko SBGA285G.

Dette er en klassisk Grand Seiko, stilren, enkel og nedtonet, men med det nettopp det som gjør Grand Seiko så imponerende: finish på viserne og timemarkørene er ekstremt god; zaratsu-polishing på kassen som bare må oppleves; flyten på sekundviseren som er herlig beroligende (urverket er 9R65 - Spring Drive).

Siden denne klokken har sort skive, er kontrasten til stålet på kassen veldig tydelig. På én og samme tid er den derfor både enkel og luksuriøs.

Dessuten (og kanskje fordi den er enkel?) er dette en klokke som ikke så mange andre har på håndleddet.

Klokken har hairlines og enkelte bruksmerker forskjellige steder, men glinser som den skal. Har prøvd å få tilstanden frem på bildene, men får ikke til å vise et par mindre bruksmerker på bezel ca. kl. 6 og kl. 12 som jeg ser.

Klokken er fra slutten av 2021 og kommer med ytter- og innerboks samt dokumenter.

Jeg foretrekker rent salg. Kan også bytte i Tudor Black Bay Fifty-Eight blå eller 925. Samtidig, om du har noe rimelig, en Certina eller annet som delbetaling, skal jeg selvsagt vurdere det!

Pris/bytteverdi: 34 000

IMG_1220.jpeg


IMG_1224.jpeg

IMG_1225.jpeg

IMG_1222.jpeg

IMG_1231.jpeg

IMG_1219.jpeg