Solgt Grand Seiko SBGA285 Spring Drive

frj

Medlem
9. okt. 2013
Innlegg
1.330
Sted
Brussel/Oslo
Til tross for "dressjobb", så får denne altfor lite bruk, og da kan den heller glede noe annet i sommer.

Selger med andre ord min Grand Seiko SBGA285. Her kunne jeg kastet på med superlativer som Top Gun-programledere som snakker om Alfa Romeo, men skal prøve å begrense meg. Fantastisk finish, perfekt polering, en lysbryting ingen kan måle seg med, optimal størrelse, og et supernøyaktig urverk, som jeg ikke engang har giddet å måle. Vi snakker tiendeler i måneden.

Klokken er kjøpt fra utenlandsk forhandler i desember 2019, men kommer komplett med alle papirer, inkludert kvittering og bekreftelse på betalt mva fra DHL, bokser, puter, hangtag, alle ekstra lenkeledd. I mitt eie er den brukt en håndfull ganger, men leter man nøye kan det sikkert finnes noen ytterst få hairlines.

Mer informasjon og flere bilder kan sendes ved henvendelse. Er i utgangspunktet mest interessert i rent salg, men kan vurdere bytte mot blå Tudor Pelagos, Doxa Sub 300/300T, eller noe artig fra Sinn, Omega eller Panerai, helst med penger min vei, men villig til å legge i mellom for "den rette".

Klokken (og eier) er i utlandet, men er i Norge noen dager fra 22. juni, og kan da sende eller overlevere i stor-Oslo. Ved "kjapp og effektiv" handel kan jeg hive med en flaske Westvleteren 12. De som vet, de vet. ;)

Kan sendes på kjøpers regning mot forhåndsbetaling.

Pris: 34.000,- 35.000,-

GSSBGA285.jpeg
 
Redigert:
Lørdagsbump og prisjustering. Hvor mange andre annonser kan by på kombinasjonen av verdens beste finish og verdens beste drikke?