Grønn black bay

TimeFactor

Støttemedlem
Medlem
17. mars 2014
Sted
Oslo
Denne falt i smak :D

7E216CE6-5D9A-4DEF-9E9A-A2715A1790FB.jpeg

Mine ankepunkter er (og dette må presiseres at det er mine ankepunkter)

- Grønn bezel :D
- Rivet lenke.....er virkelig ikke fan
- faux patina....mener denne hadde vært finere med skiven fra BBBlue

Sist men ikke minst: kunne ikke Rolex fått ha grønne klovneklokker for seg selv? er vel ingenting historisk korrekt for Tudor med grønn klokke???

Sist men ikke minst: kunne ikke Rolex fått ha grønne klovneklokker for seg selv? er vel ingenting historisk korrekt for Tudor med grønn klokke???
Enig på alle punkter utenom lenka som eg syns er ok.

For en uvitende (for en gangs skyld er jeg fornøyd med å ikke ha forandret nick ;) ), hva er rivet lenke?

Litt vanskelig å forklare for en som ikke er i «faget» men det er ett nikk til gamle dager for måten å sammenføye leddene på, hvis du ser på utsiden av lenken så er det noe tillegg der som jeg synes ser billig ut....

For en uvitende (for en gangs skyld er jeg fornøyd med å ikke ha forandret nick ;) ), hva er rivet lenke?

F360DDF3-6EA1-4F03-BCE8-04455F2CE8A7.jpeg

Litt vanskelig å forklare for en som ikke er i «faget» men det er ett nikk til gamle dager for måten å sammenføye leddene på, hvis du ser på utsiden av lenken så er det noe tillegg der som jeg synes ser billig ut....

Vis vedlegg 67571
Takker :) Mitt eneste ankepunkt må være at BB snart overgår speedmaster i antall forskjellige modeller og på den måten "vanner ut" orginalen/merkevaren. Denne får ikke fjærene mine til å bruse. På den andre siden synes jeg utgaven i bronsje(?) er verdt en halv nyre ;)

• Liker
Reaksjoner: Jone
Jeg går litt motstrøms og liker denne, jeg da. Vet ikke hvorfor, men minner meg liksom litt om bestefars generasjon. Flotte folk som drev hardt arbeid. En ærlig sak, liksom.

• Liker
Reaksjoner: hanse og GrimReaper