Google Fold telefon - any good?

Jeg har hatt en Flip - den lille som folder den andre veien - og kan si noe om teknologien ihvertfall. Min hadde 2 utfordringer:
- leddet var ikke støvtett, slik at etterhvert ble utslaget i leddet bittelitt og bittelitt mindre. Etter litt over et år kunne den ikke ligge flat på bordet når den var utslått.
- den fabrikkmonterte skjermbeskytteren (som du bryter garantien om du bytter selv) tålte ikke gjentatt bøying, og sprakk. Da må telefonen til godkjent Samsung servicesenter og bytte skjermbeskytter. Samsung prøver seg på "en gratis, og så må du betale selv neste gang" inntil du sier "greit, da hever jeg kjøpet og kjøper en iPhone istedet", men når dritten sprekker fjerde gang ender du gjerne opp med å ville heve kjøpet uansett.

Jeg elsket konseptet og hatet teknologien. Det er 3 år siden jeg kvittet meg med min, men jeg har spurt med jevne mellomrom om teknologien har blitt bedre og alle har sagt at skjermbeskytteren må stadig byttes. Hvis du ikke bor eller jobber rett ved siden av et av de få servicesentrene Samsung har er det en skikkelig ulempe. Jeg kommer ikke til å kjøpe foldbar skjerm igjen.