Goodness gracious, great balls of fire!

Tusen takk, alle sammen!:D

Det første døgnet med min nyervervelse er nå over, uten at godfølelsen har gitt seg av den grunn. Snarere tvert imot! Har hatt store problemer med å gjennomføre arbeidsoppgaver på jobb idag, men har på den annen side hatt full oversikt over hva klokken er til ethvert tidspunkt;)

Gratulerer med en nydelig klassiker, og ikke minst med fullført mastergrad! Lov å spørre hva den var i?

Følte det passet med en hilsen fra uret jeg kjøpte for å markere min egen mastergrad. Du har god smak!

03BCF40C-0B4F-4DD8-BBAC-47B735D94EE0-23123-000007E0D8FA9313.jpg

Ut fra avataren din å bedømme er det mulig at masteren min er innenfor det samme som din...?:) Må si at du også har veldig god smak!

Gratulerer med en tidløs og flott klokke! :)

Og jeg har stor sans for MJ/Jumpman-avataren din ;)

Takk takk! Og kult at du tar referansen :)

Gratulerer! Husker følelsen av å titte ned på min første Rolex! Priceless. Grattis med fullført utdannelse også, nå kan du supplere samlingen fremover;)

Gratulerer! Husker følelsen av å titte ned på min første Rolex! Priceless. Grattis med fullført utdannelse også, nå kan du supplere samlingen fremover;)

Takk skal du ha! Absolutt priceless følelse. Suppleringer er planen, får bare å begynne å spare igjen nå...:)