Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk i like måte, ragman :)

Listen ser nå slik ut:

Selgere:

lightningii
JoLu - to ganger
HenrikTA
braanaas - to ganger
sjuli_123
silverfox
stipey
MINUTE REPEATER
Mysil
Håk
Andersen
Ursa Major
C77
KarlFr

Kjøpere:
Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar
Henrik TA
Krille
Mutriakis
KarlFr
Sube
ragman
 
Frik...Good Guy

Har nettopp mottatt klokke fra Frik.

God kontakt med selger.

Veldig fornøyd med kjøpet.:)

Føyer seg inn i rekken av good guy's!
 
Morto - Good Guy

Jeg har lige købt en Orient 300m diver af Morten. Det hele gik super godt: Uret var som beskrevet, det var godt pakket ned og Morten sendte uret hurtigt afsted. Morten er utrolig venlig til at skrive om opdateringer med videre, så han får mine absolut bedste anbefalinger :) Morten er en super good guy :cool:
 
rattytdr- nice guy.

Smertefri og grei handel men rattytdr.
Kan trygt anbefales!;)
 
good guy

Jeg har lige købt en Orient 300m diver af Morten. Det hele gik super godt: Uret var som beskrevet, det var godt pakket ned og Morten sendte uret hurtigt afsted. Morten er utrolig venlig til at skrive om opdateringer med videre, så han får mine absolut bedste anbefalinger :) Morten er en super good guy :cool:

Hei og takk for en hyggelig,ryddig og fin handel.
Joepete er en absolut good guy:D
 
Minuteman - a deal in a second..

My man, minuteman!
Takk for en "no-nonsense deal" og takk til tidssonens øvrige engasjerte medlemmer :p Alltid underholdende å selge klokker her på sona!
 
Takk til lightningii for en super handel. Anbefales!

Oppdatert liste:
Good guys:

Kjøpere:
Bullit
dafho
mikkemus23

Selgere:
TCCW
Ursa Major
lightningii
 
Oppdatert med et par nye!
Takk til LARSERN og MSANDVE for meget smooth deals!
GOOD GUYS (Beklager til dem jeg ikke husker eller har glemt)
Selgere:
MSANDVE
FNATT
MURIAS
ANHOSTMA
URSA MAJOR
RSVEI
GT350
ZAFFAR 82



Kjøpere
LARSERN
ROLTER
MURIAS
HOPALONG
HENRIK T A
XE3L
ANDERS
RSVEI
GT350
[/QUOTE]
 
Listen min oppdatert med mysil. Ingen bør ha betenkeligheter med å handle med mysil!:D
Overførte penger og han sendte med en gang de var på konto. Pakket klokken meget godt inn (sikkert 10 meter med bobleplast) og klokken var i enda bedre stand enn beskrevet.

Absolutt good guy:D
 
Meget ryddig handel med Anders som selger. Tommelopp!

Good guys:
KarlFr (selger) x2
Mysil (selger)
Anders (selger)
Kohe231 (selger)
 
ErikR

Fikk klokke i posten i dag! Takk til ErikR, for veldig kjapp sending og god sikring av lasten.
 
Good guys:

Hauk (selger, kjøper, NURK)
J.CAT (selger, NURK)
krille (kjøper, NURK)
braanaas (selger, NURK)
KarlFr (selger)
HenrikTA (selger)
lightningii (selger)
Zaffar82 (kjøper)
Dios (selger)
sjuli_123 (kjøper)
mushkin (kjøper)

Takk til mushkin for en hyggelig handel, kan anbsolutt anbefale ham som en good guy! :D

Og takk til TS for at jeg slipper deale med Finn :roll: La ut klokken der og denne gangen, men orket faktisk ikke svare noen. TS ruler.
 
Geir Wee - bad guy

Alle mine handler på TS har vært positive. Ikke alle via Finn.no har vært det samme. Et typisk eksempel på ubrukelig Finn-nisse er en person ved navn Geir Wee, med epostadressen geirwee@gmail.com. Den 15.10 bød han på en klokke jeg har for salg, og jeg aksepterte budet. Siden har det vært tyst fra hans side, på tross av et par høflige påminnelser fra meg.

Det er selvsagt ikke noen stor sak, bortsett fra at jeg måtte avvise en annen kjøper som siden har ombestemt seg, men likefullt irriterende. Med de beløp det er snakk om er det ikke aktuelt å gjøre dekningssalg og kreve mellomværendet erstattet, selv om det hadde vært fristende, så han havner som første person på badguys-siden på listen min i håp om at andre slipper å forholde seg til tullingen. Listen min ser dermed slik ut:

Selgere:

lightningii
JoLu - to ganger
HenrikTA
braanaas - to ganger
sjuli_123
silverfox
stipey
MINUTE REPEATER
Mysil
Håk
Andersen
Ursa Major
C77
KarlFr

Kjøpere:
Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar
Henrik TA
Krille
Mutriakis
KarlFr
Sube
ragman

Bad guy: Geir Wee, geirwee@gmail.com
 
Årets goodguy?

Vil gjerne nomimere Hman til årets good guy.

Jeg møtte han for et potiensielt salg, hvor han var litt usikker, men slo til etter kun få minutters tenketid. Jeg kan tydeligvis ikke ha kommet mer enn ut av oppkjørselen før han ombestemte seg, men istedefor å gå tilbake på avtalen eller kontakte meg for å høre om det var mulig å ombestemme seg har han tydelig valgt å la avtale være avtale og har istedet lagt klokken ut for salg til samme pris ( hvor jeg mener det burde vært rom for å få mer).

Dette synes jeg virkelig vitner om gentlemansfakter og intigritet. Håper klokken går fort, for den er virkelig lekker og rimelig priset og fortjener å være på en arm.

Selger har i hvertfall mine beste anbefalninger.