Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Kjempe fin handel med @ErikR
Tok kontakt onsdags kveld, og klokken var hos meg før 09 i dag. Ryddig og hyggelig kommunikasjon.
 
Var så heldig å vinne en auksjon med remmer som @HenrikTA holdt, og ikke overraskende er jeg på alle måter fornøyd. Remmene ble raskt skuffet av gårde til posten, og det var heller ikke noe å si på hvordan de var pakket.
 
  • Liker
Reaksjoner: HenrikTA
Hadde nettopp århundrets kjøpsopplevelse!

Kjøpte en klokke fra @TCCW - ikke bare var klokken like strøken som lovet, men for en oppfølging fra selger!
Rask og hyggelig dialog, oppdateringer underveis, god innpakking, sendt slik at den kom når jeg ønsket...

Håper rett og slett at jeg kan kjøpe en til klokke av denne GG'en. Takk for handelen @TCCW
 
  • Liker
Reaksjoner: TCCW
Takk til @Svennen for en svært hyggelig handel. Kjøpte en Seiko MM300 fra han og det gikk smertefritt.
Alt var som beskrevet i annonsen, og klokken kom hurtig frem og var korrekt pakket.
Absolutt en hyggelig person jeg kan anbefale videre (y)
 
  • Liker
Reaksjoner: Svennen
Anbefaler selger @hardangervidda til andre kjøpere. Rask avklaring av pris og forsendelse. Forskuddsbetalte varen til kjøpers konto.Sendingsnummer kom uoppfordret og forsendelsen kom til mitt postkontor noen få dager senere. Godt samsvar mellom beskrivelse,bilder og mottatt vare.
 
  • Liker
Reaksjoner: hardangervidda