Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Handler på TS med medlemmer som er GGs i mine øyne;
Kenneth R
TomB
kjellkristian
Olando x2
Tetragrammaton
Newbie
paneraiman82
tingelingman
2JHead
Alinoe
Stunna
NilsOT
Hvermansen x2
frj
Ralph
Ceramic
jonhan3
chrono
brgagr
timeless1971
Topher
Hammerfjord
Sub

Da var handelen omsider fullført med @Tom Henriksen :) Hvem hadde trodd at han skulle la ei klokke gå. Unødvendig å si at han er en gg for det vet vi alle. Takk igjen for handelen!
 
  • Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Sålde en klocka till @Jloe i 100' klassen helt utan problem :) Smidig kommunikation och betalningen var smärtfri. Jag hade utan problem gjort en handel igen med denna medlem även om han inte är den mest aktiva medlemmen här på TS, Jloe är en GG :)
 
Gjorde en f2f deal (sålde) med @Anders. 100 % GG super trevligt person och skulle inte tveka att göra en affär igen :)
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Anders
Handler på TS med medlemmer som er GGs i mine øyne;
Kenneth R
TomB
kjellkristian
Olando x2
Tetragrammaton
Newbie
paneraiman82
tingelingman
2JHead
Alinoe
Stunna
NilsOT
Hvermansen x2
frj
Ralph
Ceramic
jonhan3
chrono
brgagr
timeless1971
Topher
Hammerfjord
Sub
Tom Henriksen

Det som skulle være en ti minutters deal i pausen din, ble to timers hyggelig klokkeprat og handel. Fantastisk fyr jeg helt sikkert kommer til å se mer av og gjøre flere handler med i fremtiden. GG helt klart @Gerrard Tommel opp:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gerrard
Takk til @Bestiarara78 for hyggelig handel i dag. Kontaktet selger tidligere i dag. Etter avtale fikk jeg varen overlevert på min arbeidsplass. Takk for hyggelig gest som jeg setter pris på :D Når det gjelder varen så var denne godt beskrevet med tekst og bilder som samsvarte godt med den faktiske varen. Høy kvalitet som beskrevet. Anbefales som GG til andre kjøpere.
 
Handler på TS med medlemmer som er GGs i mine øyne;
Kenneth R
TomB
kjellkristian
Olando x2
Tetragrammaton
Newbie
paneraiman82
tingelingman
2JHead
Alinoe
Stunna
NilsOT
Hvermansen x2
frj
Ralph
Ceramic
jonhan3
chrono
brgagr
timeless1971
Topher
Hammerfjord
Sub
Tom Henriksen
Gerrard

Kort møte med TS raskeste responstid på pm som ble til en hyggelig handel med @scharnke. Anbefales av meg som en GG :)