Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

@Qwestern och jag gjorde ett byte på Arlanda flygplats och allt gick smärtfritt. Rekommenderar varmt att göra affärer med denna grymt trevliga person. Detta är inte sista gången jag kommer göra affärer med honom. 1000% goodguy :)

For litt siden kjøpte jeg en bezel insert av @Striken. Noen dager etter fikk jeg en tom konvolutt med hull i i posten... Kjedelig sak der inserten er blitt borte i posten. Men selger er veldig imøtekommende og tilbyr meg full refusjon for kjøpet. Selv når jeg foreslår deling av tapet insisterer han på at han tar tapet pga han kanskje kunne pakket bezelen bedre inn. Tusen takk til @Striken for håndteringen av denne kjipe hendelsen. En super-good-guy!
Hadde ikke forventet meg en GG her :) Men synes det var kjipt at du ikke fikk denne med tanke på denne ville passet mitt i blinken til klokken din!

Takk for en god og effektiv handel, og ikke minst hyggelig kommunikasjon, @MrFinale.
Hadde handlet med deg når som helst igjen. Og på bakgrunn av denne handelen vil jeg anbefale deg på det varmeste til andre og kalle deg en GG.

En stund siden sist oppdatering

Oppdatert liste :) 03.06.2016

Selgere
sonman
Edzilla
Bjolsen
2stupidDogs
Timebandit
Spike
Kimmen
Pippen
Farstad