Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til @A_K for dagens handel.
Alt som det skal være i ekte TS-stil.

En kjapp oppsummering over andre trivelige karer, Good Guys, jeg har handlet med:
DrHolm, Pippen, marvanitidis, jonhan3, Trymulf, MINUTE_REPEATER, Adamskater, Kasmir, Pippen, Bjørgvin, Gullars, Willy Wonka, AKA, Boro, Georg, Gooner87, GT350, Mysil, Mikkemus23, Vassbotten, Lightningii & Morant43.

Beklager til dere jeg eventuelt har glemt!

Selv takk Trulle75! Alt er som det skal være.
 
Stor takk til @pbrekke for en særdeles ryddig handel. Han har opptrådd eksemplarisk, betalt uten å mukke og møtt meg der jeg hadde anledning. At han er ekstremt hyggelig og glad i klokker hjelper også. Pur goodguy, og jeg anbefaler ham på det varmeste. Han var her kjøper, men har ingen tvil om at han også fungerer topp som selger.
 
Stor takk til @pbrekke for en særdeles ryddig handel. Han har opptrådd eksemplarisk, betalt uten å mukke og møtt meg der jeg hadde anledning. At han er ekstremt hyggelig og glad i klokker hjelper også. Pur goodguy, og jeg anbefaler ham på det varmeste. Han var her kjøper, men har ingen tvil om at han også fungerer topp som selger.

Takk tilbake til @Hreple for en meget hyggelig handel! Nydelig klokke i super tilstand og med masse goodies - jeg er særdeles fornøyd, og håper jeg får mulighet til å handle flere klokker med denne mannen senere! Kjempehyggelig klokkeprat og masse entusiasme. Åpenbart en goodguy. Anbefales varmt!