Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Ryddig og grei handel med @sirop, klokken var akkurat som beskrevet :)

Takk for handelen
 
Redigert av en moderator:
Takk for hyggelig handel, @oeywil!

Takk til @oeywil for en veldig rask og hyggelig handel! Klokkene er i god stand, som beskrevet og prisen var grei. God helg!
 
Redigert av en moderator:
Vil med det samme takke Kastor med en hyggelig handel. Han kom på riktig tid og handelen gikk meget smertefritt. Anbefaler han og vil igjen gjør handel med mannen :)

Takk
 
Tack @TZW för god handel med kaffe och klockprat. F2F är ju faktiskt betydligt trevligare än att bara skicka en klocka med posten :) Gratulerar med din första "riktiga" klocka. Helt klart en Good Guy.
 
Redigert av en moderator:
Jeg hadde nylig en veldig grei handel med @Heritage. Klar og grei kommunikasjon og kjapp sending. Helt klart good guy.

Jeg handlet også av @braanaas for en stund tilbake, men det har tydeligvis kokt bort å poste her. Selvfølgelig good guy det også. Jeg ser at jeg langt ifra er den første som nevner han.
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk @NilsOT ! Satte pris på at du tok deg tid til å ta handelen over en kaffekopp! Veldig trivelig og jeg er begeistret for klokken! For min del definerer du Good Guy!



Tack @TZW för god handel med kaffe och klockprat. F2F är ju faktiskt betydligt trevligare än att bara skicka en klocka med posten :) Gratulerar med din första "riktiga" klocka. Helt klart en Good Guy.
 
Redigert av en moderator:
@BAH som selger er en 100% Good Guy.
@eazy123 som kjøper er en 100% Good Guy.

Takk til begge to,samt slenger med en takk til @Fyrsten også, som gjør det mulig for oss og ha trygg handelsplattform :)

Mvh
Phenix
 
Redigert av en moderator: