Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

@Greg er good guy av beste kaliber. En kyndig kar jeg sendte en PM angående en klokke som trengte en fiks. Greg sa han var opptatt og at det kunne ta en stund før han fikk sett på klokken. Fullt forståelig skrev jeg. Klokken ble sendt til han og tre dager senere fikk jeg en PM om at klokken var fikset. Kan bare si at det gikk over all forventning. Nå er klokken på vei til meg igjen, og jeg gleder meg til å få brukt klokken igjen :D
 
Redigert av en moderator:
iveland

jeg var litt skeptisk til og sende min klokke og penger til nord Norge, men etter en telefon med @iveland var jeg overbevist! og nå dagen etter sitter jeg med drømmeklokken på hånden! tusen takk for en ryddig handel som gikk akkurat som avtalt! @iveland goodguy!
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk til @Jonas99 for en godt planlagt og seriøs handel! Han var kjøper denne gangen, og en absolutt Good Guy!
 
Redigert av en moderator:
Meget godt fornøyd etter gjennomført byttehandel med @hman. Selv om jeg sikkert kommer til å angre når savnet kommer. Anbefales!
 
Redigert av en moderator:
Nok en hyggelig deal

Stor takk til @dhk for en hyggelig handel ! Rask respons på alle henvendelser, og klokka i posten samme dag.

Når pakken endelig ankom, var det med en ekstra rem i tillegg til det som var avtalt !
 
Redigert av en moderator: