Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

good guys!

Her er min oppdaterte good guys liste:


Kjøper
Bass
ghaugen
Armbåndsur88
@lobster

Selger
sonman

Bytte
Spike
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Mortenh for hyggelig, rask og ryddig handel - og god bistand i forbindelse med mitt første kjøp på sonen.

Definitiv good guy i min bok.
 
Redigert av en moderator:
Hvis man spør en selger om hvor en klokke kommer fra - dvs. litt om historikken; er vedkommende en good guy eller bad guy hvis man ikke svarer?
 
Takk til @Nessuno79 for hurtig og flott arbeid med tilpassing av den flotte remmen jeg kjøpte til min Bell&Ross. Han er konge på remmer.
 
Redigert av en moderator:
Har idag hatt et meget hyggelig møte og overlevering av Ball klokke med @44106. Anbefales varmt, håper du finner like mye glede i Ball uret som jeg gjorde.:)
 
Redigert av en moderator:
Jeg har nå i nesten to uker hatt gleden av å eie det flott Bell&Ross uret jeg fikk fra @C77. Håper du finner like mye glede i Longinesen som jeg finner i uret fra deg. Herved kraftig anbefalt.:)
 
Redigert av en moderator:
Etter en hyggelig mailutveksling med @tobben, først på Finn og senere her inne på TS ble jeg den lykkelige eier av en flott vintage Omega rem. Anbefales varmt.:)
 
Redigert av en moderator:
Hvis man spør en selger om hvor en klokke kommer fra - dvs. litt om historikken; er vedkommende en good guy eller bad guy hvis man ikke svarer?

Min utfordring er å spore bruktkjøp tilbale i tid via minst 2-4 eiere av klokka. DEN eksersisen er ganske lærerik...
 
Redigert: