Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Da har jeg oppdatert min liste tidligere i tråden. Bedre sent enn aldri.


Eneste jeg mangler er å finne ut hvordan jeg linker til person f.eks [@]KalleNavn :confused:
 
Glemte jo nesten å legge @MINUTE_REPEATER til som good guy-selger! Kjøpte noen urmakerprosjekter fra han F2F og har også møtt han på GTG tidligere. Ingen tvil om at han er en good guy og til å stole på :)
 
Redigert av en moderator:
Takker @AKA for en kjapp og grei handel!


Boro
Georg
Gooner87
GT350
Mysil
Mikkemus23
Vassbotten
Lightningii
Morant43

Beklager til de jeg eventuelt har glemt!
 
Redigert av en moderator:
Har glemt et par handler... Ikkje bra.

@MINUTE_REPEATER, Kjøpte en vintage Certina DS som ble overhalt, og går som en klokke nok en gang, bæres nå stolt av gamlefar (pappa);) Og en air-king som desverre måtte vike da behovet for Sub ble for stort. 2 smertefrie og hyggelige F2F handler. Good- guy!

@Mogens, kjøpte en 16610 som blir brukt så å si daglig nå. Meget fornøyd, og handelen gikk helt strøkent. Kanskje ikke sjokk for noen her, men bør uansett nevnes at han er top notch;)
 
Redigert av en moderator:
andres = Good Guy

@MINUTE_REPEATER, Kjøpte en vintage Certina DS som ble overhalt, og går som en klokke nok en gang, bæres nå stolt av gamlefar (pappa);) Og en air-king som desverre måtte vike da behovet for Sub ble for stort. 2 smertefrie og hyggelige F2F handler. Good- guy!

Og jeg går god for @andres:) Kult og høre den gamle DS`n er oppe og går igjen!
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Yallaboy for en veldig fin handel! Klokken kom til og med pakket inn i den originale isoporen. Bra det er flere enn meg som har såppass OCD at de tar vare på slikt :eek: Fikk også med et bare lekre remer som passet godt til klokken. Fint å ha noe å variere med!

Kommer jo selvsagt ikke som en overraskelse at Yallaboy er en good guy-selger :)
 
Redigert av en moderator:
Takk til @Yallaboy for en veldig fin handel! Klokken kom til og med pakket inn i den originale isoporen. Bra det er flere enn meg som har såppass OCD at de tar vare på slikt :eek: Fikk også med et bare lekre remer som passet godt til klokken. Fint å ha noe å variere med!

Kommer jo selvsagt ikke som en overraskelse at Yallaboy er en good guy-selger :)

Takk det samme @acnorway!

Takk for kjapp og hyggelig handel! :)
 
Redigert av en moderator: