Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

@Greg er definitivt en GOOD GUY. Igjen, takk for smooth handel :D

En sann glede å gjøre forretning med dem mr @Rød, det hele gikk knirkefritt. Mye penger og klokker i lufta her, da er det deilig å slippe å svette et døgn. Red er uten det minste tvil en good guy. Takk for handel.
 
Redigert av en moderator:
Takk til @georg for en kjapp og trivelig handel!

Good guys so far:
Georg
Gooner87
GT350
Mysil
Mikkemus23
Vassbotten
Lightningii
Morant43

Beklager til de jeg eventuelt har glemt!
 
Redigert av en moderator:
Jada, neida, så.. Takk til @braza2013 for en kjapp handel - og til @DoDe som reddet mine anger. Denne går inn i historieboka over tidenes raskeste flipping :)


Stor takk til @andersmp for veldig hyggelig og hurtig handel. Den flippen der må være rekord her inne på TS. Faktisk så hurtig at jeg også må takke @braza2013 som solgte til @andersmp. Endelig en Speedy som passer mine håndledd :D
 
Redigert av en moderator:
Nok en gang @Yallaboy, en glede å gjøre byttehandel med deg :) godt vi tok det i Råde denne gangen, så ikke Marchè på Solli får misstanker.

"Nå har de vært så mange ganger her og sett på klokkene til hverandre, tror vi må ringe Veum jeg".
 
Redigert av en moderator:
Nok en gang @Yallaboy, en glede å gjøre byttehandel med deg :) godt vi tok det i Råde denne gangen, så ikke Marchè på Solli får misstanker.

"Nå har de vært så mange ganger her og sett på klokkene til hverandre, tror vi må ringe Veum jeg".

Takk det samme andersmp!

Galskapen lenge leve! :D
 
Redigert av en moderator: