Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har nå hatt mitt nye ur en ukes tid og er kjempefornøyd.
Takk til @Havvo for en hyggelig handel.
 
Redigert av en moderator:
Personer jeg har solgt til i det siste: @kas_ @pekki @mrChurchill @walteren og @Alexerix
Penger på konto raskt og smertefritt, good guys hele gjengen.

Personer jeg har kjøpt fra i det siste: @sirop x2. Begge klokkene svarte til forventningene sirop=good guy.


Send meg en PM hvis noen er glemt.
 
Redigert av en moderator:
Hman = GoodGuy.

Etter nok en hyggelig handel med Hman, der alt er akkurat som forespeilet og så hyggelig det kan få blitt, er det bare å bekrefte at Hman er en ordentlig GoodGuy.

Hman: Min kamerat er strålende fornøyd. Takker og hilser så mye.
 
Har handlet og solgt litt i deg siste. Her er en oppdatert liste over goodguys av diverse kjøper og selgere. Flotte folk alle sammen som gjør det artig å holde på med denne hobbyen.

Send meg en melding om noen er glemt


Sirop
DoDe
Salvesen
Relox
braza2013
MINUTE_REPEATER
Yallaboy
Sirup
Bjorn
Opsoff
ekbre
torahot
sos
gmortens
Bluebear
GCSJ
Noelrock
Tots
Auto
Pål
 
@Kohe321 er en TS goodguy. Penger ble overført, og en godt emballert pakke kom i retur med ekspress over natt. Takk for en fin handel!
 
Redigert av en moderator:
Takk i like måte @Lien, dette var en veldig hyggelig og smooth handel i ekte "TS ånd". Nyt klokken! :D
 
Redigert av en moderator:
Takker @Phenix for en utrolig kjapp og hyggelig handel. En Good Guy :)

Takker @sos for en kjapp og hyggelig handel av han. En Good Guy :)
Takker @Hopie for en like kjapp og hyggelig handel av han. En Good Guy :)
 
Redigert av en moderator:
Kjøpte en klokke fra @westmouth . Svarte raskt på alle spørsmål og sendte den så snart pengene var på konto. Anbefales!
 
Redigert av en moderator:
Fikk i dag min første klokke kjøpt på sonen. Takk til @s2bu for en rask handel. Han svarte kjapt på meldinger og sendte klokken med en gang han fikk pengene inn på konto. Kan anbefales! :)
 
Redigert av en moderator:
Good guy

braza2013 er good guy. Kjøpte klokke av han , og alt gikk som smurt. Rakk også en hyggelig og interessant klokkeprat.

PS. Jeg skal ta godt vare på "drikkeklokken"

Morten