Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Mogens - 100% Good guy

Kjøpt klokke av Mogens (Trond) og det var en superhyggelig,enkel og kjapp transaksjon!
Anbefales på det varmeste,mange takk.:)

Gjennomført kjapp og grei handel med @StO, absolutt good guy selger.
Har også handlet remmer av @Greg, også det raskt og smertefritt levert.

Min good guy liste - så langt:

Selgere:
Adamskater
hanse
Wangensten x 2
Tore
Lyngutt
MINUTE_REPEATER x 2
StO
Greg

Kjøpere:
sigmundandersen2
braza2013

Service:
Arcticboy

Redigert av en moderator:
Fikk tre reimer i posten i dag. En "hjemmelaget" fra @FnuSnu99 og to fra @Greg. Jeg er mektig imponert over håndarbeidet til FnuSnu! Reimene fra Greg var ubrukte og til en hyggelig pris. Definitivt good guys begge to!

Fikk tre reimer i posten i dag. En "hjemmelaget" fra @FnuSnu99 og to fra @Greg. Jeg er mektig imponert over håndarbeidet til FnuSnu! Reimene fra Greg var ubrukte og til en hyggelig pris. Definitivt good guys begge to!

Takk for hyggelig handel @sos en skikkelig good guy :)

Så bra du var fornøyd:0) og når folk setter pris på arbeidet mitt er det hovedgrunnen til å fortsette!
Så den fikk gleden av å sko 312'en din sist gtg og, I feel honored:0) og good guy-tommel opp tilbake også:cool:

Takker så mye for svært så hyggelig klokkeprat og handel med Tek.
Ville ikke hatt betenkeligheter med å handle med ham igjen........100% Good guy

Mange takk til en av de beste blant de beste, for en vel gjennomført handel og en utrolig velvilje.

@ChristianN er en ordentlig good guy