Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til @Mogens for en trivelig handel og tur i kul bil! Beklager at jeg feiget ut på Zenithen, men er desto mer fornøyd med at jeg endte opp med en lekker Panerai :)

Good guys (selgere):
MightyMovers
TomB
paquan
Tots
Mogens

Good guy (kjøper):
Holtemann
 
Redigert av en moderator:
Min anbefaling: SuperHugo

Kjøpte en nydelig klokke hos SuperHugo, og det var en særs fornøyelig opplevelse!

Takk!
 
Takk til @FnuSnu99 for rask og smidig handel, jeg har kjøpt et par remmer av han. Anbefales!
 
Redigert av en moderator:
Tore=good guy

Meget hyggelig å handle med Tore, gjør det mer enn gjerne igjen, ekspeditt og pålitelig!
 
Tipp topp, tommel opp!

Vil gjerne få rapportere en svært hyggelig og tilfredsstillende handel med en real og ærlig kar som kaller seg @Risti4life.
Tusen takk igjen for et pent ur og en kjempehyggelig klokkeprat! :cool:
 
Redigert av en moderator:
Mogens - 100% Good guy

Kjøpt klokke av Mogens (Trond) og det var en superhyggelig,enkel og kjapp transaksjon!
Anbefales på det varmeste,mange takk.:)
 
Gjennomført kjapp og grei handel med @StO, absolutt good guy selger.
Har også handlet remmer av @Greg, også det raskt og smertefritt levert.

Min good guy liste - så langt:

Selgere:
Adamskater
hanse
Wangensten x 2
Tore
Lyngutt
MINUTE_REPEATER x 2
StO
Greg

Kjøpere:
sigmundandersen2
braza2013

Service:
Arcticboy
 
Redigert av en moderator:
Fikk tre reimer i posten i dag. En "hjemmelaget" fra @FnuSnu99 og to fra @Greg. Jeg er mektig imponert over håndarbeidet til FnuSnu! Reimene fra Greg var ubrukte og til en hyggelig pris. Definitivt good guys begge to!
 
Redigert av en moderator:
Fikk tre reimer i posten i dag. En "hjemmelaget" fra @FnuSnu99 og to fra @Greg. Jeg er mektig imponert over håndarbeidet til FnuSnu! Reimene fra Greg var ubrukte og til en hyggelig pris. Definitivt good guys begge to!

Takk for hyggelig handel @sos en skikkelig good guy :)
 
Redigert av en moderator:
Fikk tre reimer i posten i dag. En "hjemmelaget" fra @FnuSnu99 og to fra @Greg. Jeg er mektig imponert over håndarbeidet til FnuSnu! Reimene fra Greg var ubrukte og til en hyggelig pris. Definitivt good guys begge to!

Så bra du var fornøyd:0) og når folk setter pris på arbeidet mitt er det hovedgrunnen til å fortsette!
Så den fikk gleden av å sko 312'en din sist gtg og, I feel honored:0) og good guy-tommel opp tilbake også:cool:
 
Redigert av en moderator: