Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har solgt en rem til MINUTE_REPEATER, pengene var fort på konto og han ventet tålmodig på at jeg fikk sendt pakken til han. Så dette var nok en vellykket handel her på TS, etter 3 kjøp og 3 salg har det aldri oppstått noe problemer i det hele tatt. Mest ryddige Kjøp og Salg delen av et forum jeg har vært borti, blir helt sikkert handel med andre medlemmer senere :D

Solgt til:
MINUTE_REPEATER
Stunna
Trofal


Kjøpt av:
Sebjen
JCE
Arlendius
 
-Emil- = Good Guy

Jeg går god for -Emil- som selger, objektet var som beskrevet/godt pakket og meget god komunikasjon underveis. Definitivt en TS Good Guy.
 
GOOD GUYS

Kjøpere:
mannensomikkekunnele
MINUTE_REPEATER
Gullars
braza2013
Mogens
Kawatching
Skarevara

Selgere:
Tore
Alinoe
Sponon
Eik
murias

Denne listen oppdateres fortløpende
 
Jeg solgte en Omega Mesh-lenke til @tobel og jeg hadde ikke noen problemer overhode. Jeg har ikke noe problem med å anbefale andre å selge til han.
 
Redigert av en moderator:
Jeg kan anbefale @Arlendius som good-guy.

Jeg har kjøpt en Omega mesh-lenke av han gjennom en smidig handel. @Arlendius hadde en informativ annonse med gode bilder, god kontakt på SMS og rask forsendelse.

Takk for handelen!
 
Redigert av en moderator:
Oppdatert liste:

Selgere:
GHaugen
ErikR
Guybrush Threepwood
HCWL

Kjøpere:
stivi26

Går god for alle!
Takk for hyggelig handel i dag HCWL!
 
HenrikTA er i høyeste grad en Good Guy.

Ville ikke hatt betenkeligheter med å handel av vedkommende igjen, her snakker vi 100% ærlige og ryddige handler av en kjernekar.:)
 
Good guys!

Jeg har ikke laget noen slik liste før, men må iallfall få nevne dagens handel:
Takk til GT350 for en fantastisk kjapp, raus og hyggelig handel idag. Tror begge to følte at dette var et godt kjøp/salg. Slik skal det være. Klokka, en nydelig nyservet DJ16200, er kjøpt som jubileumsgave til dama. Det eneste problemet nå er å holde på hemmeligheten fra til selve dagen.
 
Sigmundandersen2 = good guy

Takk det samme, super hyggeligt og jeg håper det blir flere treff, den ene eller den andre veien! Kan trygt anbefales!