Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Tilbake i fjellheimen i Telemark etter en 14 timers tur for å gjøre en handel med @Phenix i Trøndelag. Og den turen tar jeg når som helst igjen! God klokkeprat, kjempetrivelig kar og en GG av ypperste rang. Takk for handelen @Phenix, dette var ryddig og trivelig!
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Tilbake i fjellheimen i Telemark etter en 14 timers tur for å gjøre en handel med @Phenix i Trøndelag. Og den turen tar jeg når som helst igjen! God klokkeprat, kjempetrivelig kar og en GG av ypperste rang. Takk for handelen @Phenix, dette var ryddig og trivelig!
Jeg pusset og gnikket på Sky-Dwelleren før møtet vårt @GrimReaper
Jeg var redd for og få juling om du fant noen hairlines på klokken ved vårt møte på flyplassen i dag.
Du er jo en hard nøtt og diskutere med her inne, og har ofte usminkede utsagn som er ganske forfriskende.
Nok om det.
Du var en hederskar og møte, og hele handelen var rock solid.
Ble lunsj på oss og en hyggelig prat om klokker/moxnes/politikk og div.
Vi koste oss rett og slett.
Takk for at du tok deg bryet med og kjøre 45mil, for så og fly halve Norge opp og ned.
Var på sin plass at jeg spanderte lunsj på deg da. Selv om du prøvde og dra opp kortet og komme meg i forkjøpet. Så deg jeg sjø!
Håper turen hjem gikk fint.
Oppsummer! GG/10!
 
Redigert:
  • Elsker
Reaksjoner: GrimReaper
Jeg pusset og gnikket på Sky-Dwelleren før møtet vårt @GrimReaper
Jeg var redd for og få juling om du fant noen hairlines på klokken ved vårt møte på flyplassen i dag.
Du er jo en hard nøtt og diskutere med her inne, og har ofte usminkede utsagn som er ganske forfriskende.
Nok om det.
Du var en hederskar og møte, og hele handelen var rock solid.
Ble lunsj på oss og en hyggelig prat om klokker/moxnes/politikk og div.
Vi koste oss rett og slett.
Takk for at du tok deg bryet med og kjøre 45mil, for så og fly halve Norge opp og ned.
Var på sin plass at jeg spanderte lunsj på deg da. Selv om du prøvde og dra opp kortet og komme meg i forkjøpet. Så deg jeg sjø!
Håper turen gikk fint hjem.
Oppsummer! GG/10!
Takk for fine ord @Phenix! Du er en hederskar, håper våre veier krysses igjen :)