Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Jeg bar en Rolex Explorer I på hånden da jeg møtte @eivindv for å selge en Flieger i dag. Ironisk nok viste det seg av vi deler lidenskapen for Rolex Explorer I. Salget uteble, men eivindv fikk styrket sin spare-motivasjon for fremtidig kjøp av nevnte ur. Tross uteblivende salg takker jeg for hyggelig samtale. Eivindv er en goodguy.
 
Jeg bar en Rolex Explorer I på hånden da jeg møtte @eivindv for å selge en Flieger i dag. Ironisk nok viste det seg av vi deler lidenskapen for Rolex Explorer I. Salget uteble, men eivindv fikk styrket sin spare-motivasjon for fremtidig kjøp av nevnte ur. Tross uteblivende salg takker jeg for hyggelig samtale. Eivindv er en goodguy.

Takk for hyggelig klokkeprat, @pejod. Synet av Exploreren din fikk meg til å innse at jeg ikke skal kjøpe klokker som er nice to have, men heller spare til de jeg must have :)

Pejod er absolutt en goodguy!
 
Selv takk @pejod ! Hyggelig, ryddig og trygg handel. Kan absolutt anbefale å handle med Pejod. Han er etter min mening en av de som gjør tiddsonen til et positivt forum for kjøp og salg av ur. Goodguy av ypperste klasse.