Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til Miczer for en vel gjennomført handel, helt klart good guy!

Good Guys:

Jayeff
Krille
Gunda
Miczer
Upngo.MP
 
Super 80 = Good guy

Takk for en god handel Super 80 !

Definitivt en good guy som anbefales :D
 
selgere:

mikkemus23
UJU

kjøpere:

HenrikTA
siggen7

definitivt good guys :D
har heldigvis ingen bad guys å melde her

red : braanaas hører selvfølgelig også med i en good guys liste ( som selger eller kjøper har jeg handlet med ham MANGE ganger ila en 10årsperiode)

jeg øker kjøperlisten med 3 goodguys :

morto
tjt
haviadm

takk for en hyggelig handel til alle tre !
 
Jeg har hatt gleden av å kjøpe klokker av Frik, jayeff og nå sist, lobergen her på TS.


Ryddige, greie handler, med selgere som anbefales.:)
 
Har akkurat gjennomført en smertefri handel med Tombs. Kan anbefales som selger.
Takk for hyggelig handel.

Har i dag gjennomført en hyggelig handel med "viento".
Meget hyggelig kjøper. Takker for en hyggelig og rask handel.
 
Jeg har dårlig samvittighet for å være såpass sen med å anbefale en good guy!

Den jeg vil nevne her er Krille!

Jeg gjør en lang historie kort:

Jeg la ut en WTB annonse her på en Omega Speedmaster reduced. Krille kontaktet meg på PM og sa at han hadde sett en slik i vinduet på en urmaker i Oslo. (Jeg bor i Bergen) Han tilbød seg å se på denne for meg samt kjøpe den for meg og tilslutt sende den til Lervik Ur for litt opshining. Denne ble så gitt i julegave til min kone til store ovasjoner. (Ideen til denne gaven stjal jeg frekt og freidig fra "Tore". Så jeg bør kanskje nevne han som en good guy selv om jeg aldri har handlet med ham?:)

Anyway, Krille er en good guy!

:)
 
Timebandit er good guy. Rask kommunikasjon og knirkefri transaksjon. (Jeg Solgte følgende ur: Seiko Ananta moonphase)
 
Jeg har dårlig samvittighet for å være såpass sen med å anbefale en good guy!

Den jeg vil nevne her er Krille!

Jeg gjør en lang historie kort:

Jeg la ut en WTB annonse her på en Omega Speedmaster reduced. Krille kontaktet meg på PM og sa at han hadde sett en slik i vinduet på en urmaker i Oslo. (Jeg bor i Bergen) Han tilbød seg å se på denne for meg samt kjøpe den for meg og tilslutt sende den til Lervik Ur for litt opshining. Denne ble så gitt i julegave til min kone til store ovasjoner. (Ideen til denne gaven stjal jeg frekt og freidig fra "Tore". Så jeg bør kanskje nevne han som en good guy selv om jeg aldri har handlet med ham?:)

Anyway, Krille er en good guy!

:)
Takk for oppdatering og rosende ord! Jeg tenkte på deg og julegaven her om dagen, og lurte på om det ble fiasko siden jeg ikke hadde hørt noe. Godt å høre at det ble suksess!
 
En venn kjøpte nettopp en klokke fra Anders med meg som mellommann. Han ble svært godt fornøyd med både klokke og handel, og oppdatert liste blir dermed slik:

Selgere:

lightningii
JoLu - to ganger
HenrikTA
braanaas - to ganger
sjuli_123
silverfox
stipey
MINUTE REPEATER
Mysil
Håk
Andersen
Ursa Major
C77
KarlFr
Molar
Anders

Kjøpere:

Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar
Henrik TA
Krille
Mutriakis
KarlFr
Sube
ragman

Bad guy: Geir Wee, geirwee@gmail.com
 
Kohe321 er en good guy;).....Leverte en vare som til de grader sto til forventningene hva gjelder..-tidsperspektiv,og beskrivelse av klokken.

Mvh
Timebandit;)
 
Takk til JCE for en hyggelig handel og en meget rask levering. Overraskende rask. 36 timer fra aksept til klokke mottatt.

Good guys listen ser da slik ut:

Selgere:

JCE
StigH
HenrikTA (3 ganger)
Ol.Salvesen
Jacmo
Braanaas
Krille
Jafalch
Tore

Kjøpere:
Alinoe
Random Hero (2 ganger)

Ingen bad guys så langt.
 
Har nettopp gjennomført en handel med GT350. God kommunikasjon og leverer veldig raskt.

Han er en seriøs selger, og kan anbefale han med veldig god samvittighet :)

Oppdatert liste på side 1.