Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til @Marius M for ryddig og god klokkehandel.
Alle avtaler ble fulgt opp til punkt og prikke, samt topp kommunikasjon underveis.
Kan trygt anbefales å handle med.
 
Redigert av en moderator:
Takk til Marius M for ryddig og god klokkehandel.
Alle avtaler ble fulgt opp til punkt og prikke, samt topp kommunikasjon underveis.
Kan trygt anbefales å handle med.

Takk i like måte, @spurs :)

God dialog hele veien og penger lynraskt på konto. Helt klart en good guy. Håper du vil stortrives med klokken!
 
Redigert av en moderator:
Good guy

@NilsOT definitivt en good guy! Hurtig kommunikasjon og avgjørelse. En glede å handle med. Ser frem til neste gtg bergen;) takker for handelen. Hyggelig kar;)
 
Redigert av en moderator:
Tack sjælv @Nillo87. Perfekt handel med god kommunikation, snabb betalning och en klocka som ær precis som den beskrevs. Helt klart en Good Guy!

@NilsOT definitivt en good guy! Hurtig kommunikasjon og avgjørelse. En glede å handle med. Ser frem til neste gtg bergen;) takker for handelen. Hyggelig kar;)
 
Redigert av en moderator:
Ønsker å anbefalke @KimS som en goodguy. Kjøpte en klokke av han på søndag. Møtte meg både for å vise klokke og senere for å gjennomføre handel. Hyggelig og ryddig fyr med stor klokkeinteresse og god smak. God kommunikasjon og lett å forholde seg til.
 
Redigert av en moderator:
Ønsker å anbefalke @KimS som en goodguy. Kjøpte en klokke av han på søndag. Møtte meg både for å vise klokke og senere for å gjennomføre handel. Hyggelig og ryddig fyr med stor klokkeinteresse og god smak. God kommunikasjon og lett å forholde seg til.

Og jeg kan uten forbehold anbefale @Myrsnipern - pengene på konto som avtalt, og ellers en meget hyggelig prat :)



Kim!
 
Redigert av en moderator:
Takk for super handel med goodguy @Rene! Anbefaler herved han som srelger, smooth transaksjon! Deep blue searam er levert, og til tross for den store størrelsen, ligger den godt på håndleddet!
 
Redigert av en moderator:
Solgte en klokke til @LarsOlav . Rask betaling og ryddig handel. Absolutt en goodguy!
 
Redigert av en moderator: